Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autó szakik ide! Audi 80 1.9...

Autó szakik ide! Audi 80 1.9 tdi 1z mi lehet a teljesítményvesztés oka? Részletek lent

Figyelt kérdés

Adott az autó típusa. Mágnesszeleppel voltak gondok, de cserélve lett, és mondván a szerelő még átnézi elkezdte piszkálni a biztosítéktáblát, de úgy hogy az álló autóban ültem és a fordulatszámmérő magától ment fel le...stb... valamint nagyon megbolygathatott mert azóta az autóból eltüntek a lovak. Géppel már nézték nem tudtak kiszedni belőle hibakódot, intercooler nem lyukas, légtömegmérőt próbáltam másikat, turbóról levettem a csövet nem olajos a belseje, a lapát nem lóg benne és forog rendesen. Vákumcsöveket lecseréltem, ami a turbóra megy cső, abban van egy érzékelő féleség azt kimértem műszerellel és jó. Még egy dolog, az autó azóta kékesen füstöl gázadásra, előtte pedig csak fekete füstöt dobott.


Mit nézzek még meg? A turbó fütyül, de a teljesítményt mégsem adja le.(szerintem)Valami elektromos gond lehet, vagy valamelyik érzékelő de nem tudom mit keressek.


Valaki segítsen mert megőrülök mostmár, hogy dombon felfelé egy ifát nem tudok kb megelőzni vele olyan lassan gyorsul.


2014. ápr. 9. 23:44
 1/7 anonim ***** válasza:
Hát a legkönnyebb emgoldás az lenne, hog a szakit megkérdezni mihez nyúlt hozzá, elvileg ha valamit eltolt akkor azt rendbe is kell hogy hozza ingyen és bérmentve.
2014. ápr. 10. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ott voltam amikor kókányolt...amikor elmentem vissza is vittem az autót hogy valamit elszúrt. Átnézte és azt mondta nem tudja mi baja..
2014. ápr. 10. 00:22
 3/7 anonim ***** válasza:
78%

A kék füst az érdekes. Kompressziót kéne méretni szerintem. Valamiért olaj kerül az égéstérbe. Gyűrűtörés, valamelyik szelepszár szimering, nagyon elszállt, hengerfejtömitésnél valamelyik furatnál beszívja az olajat. Turbó összes leágazása szívóoldal nyomó oldal kipufogó száraz.?

Olyan mintha, nem lenne kompresszió abban a motorban vagy a turbó megadta volna magát, vagy mintha elment volna a vezérlés 1 foggal. De attól még nem kéne kéken füstöljön. Az adagolónál esetleg valami elektromos alkatrész.? Biztosítékok.? Túl kicsi előtöltés. A karter csövön keresztül motorolaj megy a turbóba onnan coolerba majd szívócsonk és égéstér. Főtengely jeladónál a kábel nem szakadt.? Csak tippelgetek, ne vedd készpénznek.

2014. ápr. 10. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Szerintem pedig valami elektromos gond van. Ugyanis mikor beálltam a szerelő udvarára tökéletesen ment az autó, amikor pedig kiálltam akkor egyből észrevettem hogy nem megy. Valamelyik érzékelővel vagy hasonlóval lesz gond csak nem tudom hogy mit keressek. Biztosítékok, relék rendben vannak.
2014. ápr. 10. 09:32
 5/7 anonim ***** válasza:
66%

3. vagyok, egyébként tényleg az tűnik logikusnak amit mondasz. Ha esetleg rájössz hogy mi a baja és az időd engedi, kérlek dobj egy levelet mert kíváncsi vagyok mi volt ez.

Köszi és sok sikert.

2014. ápr. 10. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
0%
Rá kell jönni hogy a nagy német autók a legszarabbak.
2014. ápr. 10. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Hát nem nyitok vitát, mert kinek mi a jó, ki milyen nézeteket vall. De nem tekinteném szarnak azért. Második tulaja vagyok az autónak, 715.000km van benne és a kopó alkatrészeken kívül van még nem volt cserélve benne. A másik pedig, hogy 22 évesen rohadást nem találsz az autón, sehol. Ha a szerelő nem piszkálgatja most sem lenne semmi gond vele.
2014. ápr. 11. 07:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!