Mit lehet még feltalálni az autóknál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem már feltalálták volna ha tudnák mit kéne feltalálni. :)
Amúgy szerintem a maglev technológiát fogják talán egyszer átvinni a közutakra, ha kifejlesztenek valami olcsóbban kiépíthető pályát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mondjuk nem feltalálás, de ma sincs rá megoldás, hogy olyan elektromos autókat fejleszteni amik hatótávban és töltési időben fel tudják venni a versenyt a dízelekkel.
Valamint olyan alkatrészek amiket ritkábban kell cserélni, olyan motorokat amikbe nem kell folyton olajakat öntögetni, meg hasonlók.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az akkumulátoroknak sokat kell fejlődniük hogy az elektromos autókat hosszabb távokon is lehessen használni és a töltési idő is sok.
A tartósabb alkatrészek kora már lejárt. Most az alkatrészben nagy biznisz van. Az úgy nem éri meg a gyáraknak hogy veszek egy kocsit és évekig hozzá se kell nyúlnod.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sztem nagy előny lenne, ha egyáltalán nem kellene váltó az autókba. Ezalatt értem, hogy se kuplung, se automata, se félautomata, tehát téll. semmi. Úgy működne mint a hagyományos bicikli, egy fokozat és kész. Beülsz, beindítod az autót, gázt adsz és ennyi. Tudom, hogy az automata már majdnem ilyen, de ott a majdnem és ugye ott is 10 000 km-ként (vagy nem tudom hogy) vmit cserélni kell benne, tehát nem észre vehetetlen.
Ami nagy előny lehetne, hogy fel lehetne fújtatni egy gombnyomásra a kerekeket vagy deffekt esetén önjavító szerkezet. Áram ellátás megoldása ékszíj nélkül mondjuk napkollektorral. Én ezekre tudok elsősorban gondolni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4-nek vannak jó ötletei, csak a nagyrésze már létezik. A CVT például nem tekinthető váltónak, két kúpot összeköt egy szíj és ennyi.
A Hummerekben volt kerékbe épített kompresszor.
Sok technológia van már az autóiparban csak ezek nagyrésze nem jutott még el az átlagfelhasználóig mert neki olcsó autó kell. A McLaren most pl vadászrepülőkből átvett ultrahangos kísérleteket végez az ablaktörlő kiiktatása érdekében.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4-es.
Ne sértődj meg de ez hülyeség..
Maradjunk a biciklinél, melyikkel tekersz könnyebben és gyorsabban váltakozó terepen? A régi 1/1-essel vagy egy újabb pl. 3/7-es kerékpárral?
A 'deffekt esetén önjavító szerkezetet' már feltalálták.. Hétköznapokban általában pont kerékpároknál használják..
A 'fújtatni egy gombnyomásra a kerekeket' ötleted már szintén létezik.. Lásd pl. katonai tehergépjárművek..
A kérdésre válaszolva: a fluxuskondenzátort..:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Valószínűleg addigra már minden autót számítógép fog vezetni, jópár márkának van már ilyen fejlesztése, parkolni ráadásul már elég régóta tud egy viszonylag olcsóbb autó is.
A hajtás elektromos, a legújabb fejlesztés a glükóz(cukor) alapú üzemanyag, ha minden igaz egy "feltöltéssel" több ezer km-t képes megtenni, de még nagyon teszt fázisban van.
Az meg alap, hogy minden rendszerben a veszteségeket próbálják meg csökkenteni, pl hogy minél kissebb nyomásesés jöjjön létre a dugattyú mellett a hengerben, ha már belsőégésű motorokról van szó, vagy az a rengeteg csapágyazás minél kissebb hőt termeljen, ehhez viszont az anyagtudománynak kell fejlődnie :)
2100 ra már 30 milliárd ember lesz !
Jó ha a glukozt és szerves anyagokat élelmiszerekre tudják alakitaní,nem lehet gépjármüve csak a VIP eknek,annyira elszennyezik a levegőt Europában Amerikában ,hogy újkori népvándorlás indul majd Afrikába,Ausztráliába.
Az olaj elfogy és úgy tanítják majd az iskolákban ,hogy 1960-2060 ig bárkinek lehetett kerekeken gördülő önhajtója de rossszul sáfárkodtak a lehetőségekkel és csak szennyezett földeket savas levegőt éhinséget hagytak az utókorra.
Ha nem 100 akkor legfeljebb 200 év mullva ez lesz a perspektíva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!