Szerintetek mennyi km lehet valósan benne?
Vette megy autót, a jöv héten hozom majd el (kereskedés)
Külföldről behozott turbó dízeles renault laguna 1.9
A kocsi kívülről nagyon jól néz ki. Hárman néztük körbe, de sehol egy horpadás, vagy törés nyom, illesztéseknél is rendben minden.
Belső tér teljesen rendben. Bőr-szövet (középen szövet, körülötte bőr), sehol egy folt, vagy valami komoly használati nyom, igaz ki volt tisztítva, nem is tagadták.
Az ülések, mindegyik, tök kemény. Apám és ismerőse ezen akadtak fenn, hogy olyan mintha új lenne.
A váltó (szerintem) tökéletes. Az a gyengém. Perfektül érezni minden fokozatot. Amikor vezetni tanultam, akkor egy swift-ben ültem, és nem volt annyira ritka, hogy 1-es helyett 3-asba, hátramenet helyett 4-esbe váltottam, annyira le volt használva.
Rozsdát a karosszérián nem láttunk.
A motor elég jól indult, füstölni nem füstölt. A hangja is tetszetős volt.
Még előtte nyomkodtuk elől hátul, rugózás okés volt.
Próbakörön jól ment a vas, fekvő rendőrön nem ugrált, stb, jó volt minden. Nagyobb kanyarodásnál se volt gond (féltengely).
700e Ft volt.
Az óraállás 116e km volt benne és eléggé mondták is, hogy ez valóban ennyi.
Én nem tudom elhinni megvallom.
Ausztriából hozták be állítólag, még érvényes rá az ottani műszaki, most pedig 2 éves műszakit fognak adni hozzá.
Én se tudom elhinni ezt a 116-ot, ismerős szerint is van tuti 200, vajon mennyi lehet?
Annyira nem izgat, tehát nem a km állás alapján választok, inkább abban számít, hogy tudjam, melyik szerviz mikor esendő.
(szerelőhöz mindenképpen el fogom vinni, valszeg vezérműszíj csere lesz is a bizt kedvéért, illetve asszem az olajszűrőre (bocs, lehet rosszul emlékszem?) mondták, hogy 10e km-enként kötelezően cseréltessem
Amúgy említették, hogy ha nem tetszik, bármikor visszavihetem, visszavásárolják (nyilván alacsonyabb áron), illetve évek múlva is visszavihetem és megveszik, beszámítják, ha jó állapotban van. (ez abban hangzik biztatóan, hogy ők is úgy gondolák, hogy jó most az állapot)
Nah most, ha szarrá lenne használva, akkor a belső csak elhasználtabb lenne nem? Mindenki azt mondta, hogy nem éri meg cserélni, az ajtón is ugyanaz a borítás, tehát nem az van, hogy a üléseket újrahúzták.
Kereskedő váltig állította, hogy nagyon jó vételt csináltam, illetve fogadjam el, hogy ebben tényleg ennyi a km állás és szerencsém volt. Aki ott volt velem az is oda-vissza volt tőle (mármint a kocsitól elsősorban, nem a km-ektől).
Én nem vagyok kompetens a témában, ezért is mentem több emberrel, de így is meg lehet szívni persze.
Kíváncsi vagyok mások véleményére is, mondjuk persze számíthatok rá így, hogy kapok hideget bőven tőletek :)
Persze tudom, hogy elmesélés alapján nem lehet valós képet kapni a kocsiról, de a vélemények érdekelnek.
14 év alatt elég kicsit az esélye, hogy makulátlan maradjon egy autó. Előfordulhat, hogy sikerült kifogni azt az 1 autót az 10000-ből, ami szerencsésen megúszta még a parkolási baleseteket, és egyéb behatásokat. Valószínűleg garázsban tartották és ritkán használták, akkor is nagyon nagy utakra.
De az is lehet, hogy autóvásárlási szindróma áll fenn, mikor is vásárláskor tökéletesnek látszik az az autó, amibe az emberek első látásra beleesnek, majd később észreveszik a kisebb részleteket, sérüléseket, kis hibákat.
nem számít... tetszik működik az a lényeg :D
km ben mindig az van határt átlépve gyorsan pereg az óra visszafele azt senki nem látja.
Mivel koros autó én azt ajánlom ALVÁZSZÁM alapján kérdezd le a renaultnál. ha a megadottnál nagyobb kmel volt benne utolsó szerviznél akkor esélyes hogy több van benne mint amit mutat :D
de ha mondjuk 5 éve volt márkaszervizben és akkor volt a 100.000 kmnél akkor is esélyes,hogy több van benne.
remélem nem zavartalak össze
Köszönöm a válaszokat!
Első kommentelőnek:
A kicsi hibák nem zavarnának annyira, 14 éves autónál nem is lehet elvárni egy szalonból kigurult állapotot, ez rendben van.
Az a baj, hogy tök ellentmondások vannak.
Lehet az osztrák családban volt 3 autó és ezt kevesebbet használták. De pont a dízelest? :) Persze lehet, hogy megvették ajándékba a gyereknek akinek nem volt elég jó, stb. De ezek már csak nagyon naív tippek amik önámításra jók max.
Engem tényleg a kárpit, az ülés keménysége és a váltó perfektsége fogott meg. Ha agyonhasználják, akkor azon meg kell látszódjon ha előtte kimossák, akkor is.
Szóval ha mindent átgondolok, akkor arra jutok, hogy baromi jó vétel volt, de ez évek után fog csak kiderülni persze.
"sekri nevű felhasználó válasza:"
Működik és nagyon jól működik :) De fontos, hogy 1 év múlva is működjön.
Próbálkoztam ma az alvázszámmal neten, de nem jött be, sőt egy alvázszám dekóder azt dobta ki, hogy renault clio és 2005-ös évjárat :) Valszeg szar a rendszer, gondolom.
De kereskedésben meg lehetne próbálni. A szervizkönyvet faterom nézte csak meg. Az osztrák, de azt mondta, hogy nem valami komoly, mert csak 2 bejegyzés van benne és a legutolsó is valamikor 2004-ben volt. De majd megnézem én is. Azt nem mondta, hogy km volt akkor benne. Majd megnézem én is, átlagot lehet számolni belőle akár.
Biztos vagyok benne, hogy tekert az óra. 700k és ebben a reg adó is benne van.
Nagy kérdés, hogy a Renault le tudja e kérdezni a külföldön szervizelt kocsik életútját is. Majd kiderítem, meg, hogy mennyiért :)
5 evvel idosebb kocsim kozelebb van a 600 hoz, mint az 500hoz.
induljon, ne keken fustoljon, azt kesz :)
Egy nagy karpittisztitas csodakra kepes, vagy amit meg sokan csinalnak hogy bontobol vesznek egy komplett belsot karpitokkal mindennel (kb25-30e ft)egy angol autobol es akkor mar a vezetoules olyan mintha uj lenne...
egyebkent is azt mondom hogy kicsi az eselye annak hogy ennyi legyen benne, de azert neha vannak meg csodak...
Elsokorben mindenkeppen a szerelonel kezdj egy vezermuszij cserevel es olaj illetve szurokkel...
Az sok mindent el fog arulni a futott km-rol ha lehuzzatok a turborol a csovet (ami az intercoolerbe vagy a szivocsobe megy, attol fugg van e benne cooler) es ha tiszta (nem all benne az olaj) akkor jo eselyel nincs benne 150-200e-nel tobb.
Amugy pedig ahogy elottem irtak Magyarorszagon nem km ora alapjan veszunk autot hanem allapot alajan.
Meg valami, amit irtal hogy mondta a kereskedo hogy barmikor visszaveszi ha esetleg ugyalakul, hogy...
Arra fog olyan arat mondani neked hogy inkabb beteszed majd a kertbe viragladanak mert ilyenkor a piaci ertek kb felet mondjak...
Hja igen es erdemes atnezni majd a kocsi aljat bar kicsi az esely ra de az osztrak autok eloszeretettel hamarabb kijon a rozsda mint mashol (a vegyi sozas miatt)...
Mindenesetre sok sikert az autohoz.
Kék füst nincs, sőt én füstöt se láttam :)
Barátnőm megjegyezte, hogy faterom kocsijához képest ezerszer simábban ,csendesebben megy. (Apámnak Mitsubishi Carisma 1.9 TD 1999 évjárat van)
Fullos ülés bőr-szövet kárpittal 25-30k lenne?
Plusz ha vesznek, akkor olyat kell ami totál ugyanolyan mint alapból volt a kocsiban, mivel az ülések borítása rendesen egyezik az ajtón lévő borítással, persze van esély rá, hogy találnak.
A héten elhozzuk a kocsit és a szerelőnek majd kell küldenem az alvázszámokat, motor számot, stb, és az alapján megmondja, hogy mit érdemes cserélni így vásárlás után, és mi mennyi, ad ajánlatot.
Köszönöm, én is remélem, hogy jól jártam vele. (ismerős ma is mondta, hogy ez iszonyú jó vétel volt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!