Mekkora áttétel az ideális és ehez mekkor lánc kell? Aprilia Tuareg Rally 125 2002
Jelenleg 14/40-es áttétel van rajta, 135-140 volt a max sebesség ezzel az áttétellel. Jobban szeretem a "rövidebb" áttételt. Volt eset, hogy hegyen felfele túl nagy gázt engedtem vissza és már nem bírta felküszködni magát nagyobb fordulatra, kuplunggal sokszor rá kell segitsek de nem nagyon szeretem mert dob hátra, ha valami nem zavar be ami miatt kellene lassitsak akkor nincs gond, nem emeli az elejét vészesen.
A kérdésem lényege, hogy egy 14/49-es áttétellel érezhetően változik, gyorsulásban, hegymászásban és fogyasztásban?
Elől azért nem akarok kissebbet mert mondták minél kissebb annál gyorsabban kopik.
Első/hátsó fogaskerék és lánc is cserérére érettek. És ehez az áttételhez mekkora lánc kell, mert láttam függ az évjárattól is de 2002-eshez nem kaptam?
Az eléggé nagy változtatás. Érezhetően jobban szedné a lábát, viszont 120 körül lenne a vége. Ha jó minőségű lánckereket veszel, nem kell attól tartanod, hogy hipp-hopp elkopik. Egy első lánckerék tán olcsóbb is mint egy hátsó. Szóval a gyári 14/40? Próbálkoznék a 13/40 vagy 14/44 áttételekkel. Elöl egy fog változtatás kábé megfelel hátul három fognak...
Ha jobban érdekel, tudd meg a váltófokozatok áttételeit, a primer áttételt, nyomatéki, és teljesítménycsúcsi fordulatszámokat, és ess neki a fűrészdiagram szerkesztésnek! Szép is, jó is, hasznos is.
Kérdésre szívesen válaszolok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!