Mi a véleményetek az E65-ös BMW 760i-ről? Érdemes lehet pár éven belül ilyen autóban gondolkodni?
Figyelt kérdés
Nekem bejön, igazából faceliftest szeretnék, azokkal kevesebb a gond, meg szerintem sokkal jobban is néznek ki, a hosszított verzió is tetszik.
Nálam nem jöhet szóba dízel verzió, csak a v12, vagy ha nagyon alkalmi vétel esetleg a 750i.
De maga az autóról mi a véleményetek, a Bangle dizájnról, megbízhatóságról, meg menetdinamikáról.
Nem drága egy ilyen autó 3-6 millió forint között van.
2014. márc. 7. 20:50
11/16 A kérdező kommentje:
nem azt mondom, hogy gyenge mondjuk a 45i, hanem pont elég, az 50i-vel már lehet közlekedni is, a v12 pedig luxus, életstílus, az se versenyzésre való, de nem sok ellenfél van közutakon.
2014. márc. 8. 09:21
12/16 anonim válasza:
A közutakat nem ellenfelek használják, kedves kérdező, hanem veled egyenjogú közlekedők. Még ha ők csak egy kis sima mezei Forddal merészkednek is az utadba.
13/16 anonim válasza:
Én azokra nem hallgatnék a helyedbe akik azt mondják hogy rossz autó mert ez egyáltalán nem igaz csak tényleg a fék ami hamar kopik azon kívül motorikusan nagyon jó...de szerintem is elég lenne 45i :)
14/16 anonim válasza:
Én erről az autóról nem tudok tulajdonos ként írni, ugyanis még nem volt ilyenem, sajnos, de azt tudom mondani hogy egy ilyen autó esetében a vételár nemnagyon meghatározó, ugyanis a fentartáso költségei ugyan olyan magasak, vagy még magasabbak is mint új korában. Az előttem válaszolóknak igazat adva tényleg a gatyát is leeszi rólad, az egy másik dolog hogy az átírásból meg ilyen vagyonszerzési szarokból tudnál venni egy jobb swift-et, persze a swiftet csak hasonlítás képpen hoztam fel, a lényeg hogy csak az átírás egy 760-asnál benne van legalább 200-220 ezerbe. De egy ilyen autóhoz szerintem nem illik a dízel, elég hülyén néz ki hogy a csajok csak úgy lesnek az utcán tátott szájjal miközbe elmész előttük, és egy nagyobb gázfröccsre végig kormozod az utcát. Végszó ként egy ilyen autót csak benzines v motorral vegyél. De ahogy kezdtem, ez csak egy tanács, nem volt még ilyen autóm, csak az álltalában ilyen kategóriájú autókra jellemző tapasztalataimat írtam le. Örültem ha tudtam segíteni.
15/16 anonim válasza:
Én 760i és 745d közt gondolkozok ha 120 literes tankal szerelnék nem gondolkoznék egyáltalán. Nekem annyi lenne a kérdésem h pályán 150-160as tempónál mennyi a hatótáv illetve nagyobb tank szerelhető e rá.
16/16 freeman0907 válasza:
Nagyon dúrva, amiket itt írtok... nagyobb tank (???), fogyasztás(???), szervíz (???), stb.. oké, hogy kérdéseket tesztek fel, meg érveltek 'okosakat', de a maradék energiátokat ne erre pazaroljátok, ha fingotok nincs arról, hogy miről beszéltek! Ha nagyobb tankot akarsz tegyél bele gázt 300.000-ért, elhasználod a tank tartalmát, átváltasz gázra, oszt' mész még 450km-t, amúgy meg hol a f***ba laksz, Ausztráliába, hogy nem tudsz 550+ km után egyszer kiszálni tankolni!? Másik a fogyasztás... hát ezen meg ledobom a láncot b***meg, hogy fogyasztással jöttök egy luxusautónál, me` rohadt egyszerű a képlet, álló helyzetben pontosan ugyan annyit fogyaszt, mint bármelyik másik, csak sokkal jobban esik ránézni, ha meg el kell vele indulni és a fogyasztás jut eszedbe ahelyett, hogy a hangja által elnémult emberek arcát bámulnád, akkor mi a g***nek vetted meg, mégis mit gondoltál? Majd jól belerakom a seggemet ebbe a 7-esbe oszt' vigyorgok, mint a töketlen majom, bár az életbe nem vezettem 5m-es 2t-ás kocsit, de leszarom me' menő vagyok, elindulni nem birok, a tank is kicsi, a fogyasztás meg nagy, megállni nem akarok, me' drága a betét... hülyegyerekek!!! Az én tanácsom annyi, hogy a hétköznapokban vezetett kis autód mellé vegyél ilyet, ha kispénzű vagy, de hozzám hasonlóan elképesztően vágysz egy hasonló darabra! Az élmény mindenért kárpótol és, ha beüt a szervíz, nem fog leverni a víz, mert ott leßz a kisautó, amivel elmehetsz GDP-t lapátolni. Amennyiben úgy hozza a helyzet, ideiglenesen ki is vonathatod a forgalomból, ha meggyengülnél anyagilag és akkor biztosan nem kér enni! Ha valami elromlik rajta, lehetőségeidhez képest azonnal orvosold, ne torlódjanak fel a teendők! Gondoskodást kíván, sok az extra, magas igény, magas költség! Tartsd karban, figyelj a jelekre... megnövekedett váltásidő arulkodhat a gyengülő váltóra, teljes felújítása 450000 körül mozog, akár csak bármely más ilyen kategóriás autómatánál, v8, ha meg kell bontani 2x annyi, mint sor 6-os tesója! A matek nem hazudik, főtengelytől fölfelé mindenből kettő van! Ha még így is kell, akkor ez a te autód! Na puszi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!