Úgy hallottam (és látom is), hogy a gyártók megállapodtak abban, hogy 300 lesz a limit a motorok végsebességén. Én ezzel nem értek egyet, a Veyronokat meg Koenigsegg-eket engedik 400 meg 440 el menni, akkor ezeket miért nem?
Nyilván a mi és közbiztonság érdekében, de akkor az autókat is korlátozzák már, ez így nem fair :/
Amúgy valahogy biztos ki lehet oldani ezt a korlátozást, nem? Menne az r1 meg z1400 meg hayabusa 300 fölé azért biztosan
Ki lehet iktatni, de most őszintén, hányszor mennél 300 felett?
2014. márc. 4. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Mindenben ki lehet, csak értelmetlen, normális használatlan még olyan helyen sem használnád ki ahol amúgy nincs autópályán korlátozva a sebesség, legtöbb kocsit letiltják 250 körül, de még ezt se lehet kihasználni, szóval lényegében mindegy.
2014. márc. 4. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
na és mi értelme van annak, hogy a veyron 400 felett tud menni? Úgy is nyikhaj huszonéves arabok veszik meg, akik 160 fölé alig mennek... És nem azt mondtam, hogy akarok menni, mert még nem gurult el a gyógyszer, csak a logikát nem értem :D
2014. márc. 4. 21:32
4/7 anonim válasza:
Azért, mert egy veyron 100M körül van, míg egy hayabusha már pár millióért kapható. És míg a "nyikhaj arabokból" elég kevés van, ráadásul csak a sivatagban őshonosak és ott halnak meg benne, addig egy öregebb busához kis túlzással bárki hozzáférhet és úgy patkolnának el vele sorban az utakon, hogy öröm volna nézni.
2014. márc. 4. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Van egy olyan szó, hogy presztizs, simán erőfitogtatás a lényeg semmi több, régebben volt pont a Veyronról valahol cikk, hogy minden egyes legyártott darab veszteséges a felhasznált fejlesztési költségeket sem hozza vissza, viszont a részvénypiacon és minden más téren hatalmas reklám ez a Bugatti nak és ezalatt még Audinak és VW-nek is ( Mivel egy cégcsoport ), ezért hozták ltre nem másért.
2014. márc. 4. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 A kérdező kommentje:
gondoljunk inkább az értelmes motorosokra: tegyük fel tudna menni 400-al (amihez már igen komoly mérnöki munka kellene, hogy így is stabil legyen). Ha nekem ilyenem lenne, és már nagyon sok éve hajtanám azt a motort, de 200 fölé nem nagyon mentem, akkor én biztos, hogy akkor már a hungaroringre vagy valami kifutóra mennék kipróbálni, és nem a közutakra... szóval így értettem igazából a kérdést. Hogy miért van korlátozva, nem azt, hogy miért jó hogy nincs...
2014. márc. 4. 22:05
7/7 lz93 válasza:
Mert mikor a Hayabusa kijött anno, akkor a volt az első szériamotor ami elérte a 300 felettit és ekkor a "motorgyártók létrehoztak egy ilyen moratoriumot, hogy nem gyártanak olyan motort ami 300 fölé megy - de gyártottak csak le vannak szabályozva. Innen, amúgy ha belegondolsz a ZZR 1400 300-at viszi 5-ösben... "Superbike-ról idézve Ha van pénzed megveszed, de szerintem egy 600-asnál több nem kell főleg nem a fos magyar útra.
Amúgy ott az Y2K elv 435 a vége... de ha onnan nem szédülsz le akkor király vagy:D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!