Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van itt olyan, akinek kis...

Van itt olyan, akinek kis polskija van és ért hozzá?

Figyelt kérdés
Egyenlőre csak tervezem venni és jól jönne pár hasznos tipp.
2014. febr. 17. 00:20
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
74%

Nekem volt, egy ismerősnek is, pár szösszenet:

Hibátlannak volt megvéve, majd lassan jöttek elő használat közben a hibák, vagyis ugyanilyen állapotú más autónál nem hiszem, hogy ezek megtörténtek volna:

Gyertyát kilőtte menet közben, hardy tárcsa eltörött, sebváltóban egy fogaskerékről lejöttek a fogak, nem vette az 1-est, meg a hátramenetet, kuplungszerkezett eltörött, és elég rendesen rohadt.

Önindító bowdenje folyton vacakolt.

Szóval sokkal előbb mennek tönkre az alkatrészek, mint más autónál, nagyon gondold meg szerintem.

2014. febr. 17. 05:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
74%
Egy tipp: Ne vegyél! Vegyél egy Pandát, vagy Marutit, vagy valami hasonlót, de ne kis pókot! Persze, ha mazochista vagy és szeretsz szívni, akkor hajrá! :)
2014. febr. 17. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
azt a szemetet ne vedd!
2014. febr. 17. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Pff...

Ha tetszik a kispók, akkor el kell oszlatnom pár tévhitet, mivel nekem a tapasztalataim nem a szomszéd ismerősének gyerekétől jönnek.


A kispók egy olasz licensz alapján készült kis elavult konstrukció. A 90 előttiekben még dinamó van, ami nem minden esetben tölti fel az akkumulátort megfelelően, így néha nem árt feltenni az akkumulátorát tölteni. Hajlamos a megszakítója elállítódni, néha-néha javasolt ránézni, és beállítani. A motorja 90 előtt seprűnyéllel indul(90 utániak elektromos bendixesek, kulcsos önindítóval), mivel az indítóbowdent tartó műanyag karmok néha hajlamosak spontán előregedni, ezáltal általában melegen, az indítómotor bendixét nem húzza helyre, és a motort nem indítja. Itt jön képbe a seprűnyél, motorház kinyit, bendix betol, motor indul. Érdemes nézni az olajszintet, néha szereti csipegetni az olajat. Iránytartásról, és biztonságról kispóknál nem beszélhetünk, ez egy életérzés. Csomagtartóról ne álmodj, valójában az egy kesztyűtartó. Zajosnak zajos, ráz, és általában 90-nél nem megy többet(kiv. FSM, tuningolt kispók, hengerfejtuningal, stb.). Olyannak ajánlott, aki a kispók életérzést el tudja viselni, én a 190 centimmel csak kicsit szorongtam benne annó. Rohadásra sajnos hajlamosak. Nem egy fürge jószág, ellenben zajos, mint állat. Nyáron érdemes a motorházhoz egy kitámasztót venni, ami menet közben nyitva tartja, mert hajlamos melegedni. Télen fűtésrőlnem lehet beszélni, tehát akik nem szeretik a nagykabátot, ne vegyék meg. Szükség van, legalább 30-40km-re, mire valami kis érezhető meleg lesz az utastérben. Ventilátor általában nincs beépítve, tehát az ablakra csak a menetszél tudja fújni a hideg levegőt. Párátlanításhoz ajánlott szarvasbőrt tartani a kocsiban.

Fogyasztásilag 3-8 literig hajlamos enni egy jól beállított példány, tehát a digitális gázpedál itt se javasolt.

Összességében, én annó szerettem a zörgő roncsot, de a kényelmetlenségeit meg kell szokni.

2014. febr. 17. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Igen kicsit szűkös, de az nem probléma nekem. Tetszik a kis mérete és csak városi használatra kellene mint kezdő kocsi olcsón. Nevelőapám autószerelő tehát minden apróságot kitudna javítani és van egy ismerősöm, aki minden alkatrészt tud nekem szerezni. Ebben az esetben mit gondoltok?


Pár ismerősömnek is ilyen kocsi van és nem sok bajuk van vele, ha meg van is, akkor megszerelik és karbantartják belsőleg és külsőleg. Neten olvasgattam és mindenhol negatív dolgokat hallottam róla, ezért is tettem fel itt a kérdést, hogy most akkor mi az igazság. Fűtésről olvastam valahol, hogy nulla benne, de máshol azt írták, hogy jó benne ráadásul most télen ültem egy polskiba mikor hideg volt és nem fáztam benne. A zörgő stílusa az tetszik, inkább ilyen retro feeling, mint az újfajta halk kocsik.

2014. febr. 17. 11:52
 6/11 anonim ***** válasza:

Látom mazochista vagy!

Megpróbálom egy mondatba összefoglalni:Egyvégeláthatatlanproblémakezdete!!!

Írom ezt úgy, hogy egy gyenge pillanatomban vettem egy kispókot az asszonynak. Ráköltöttem Albánia államadósságához közelítő összeget, ennek ellenére folyamatosan hulladék volt. Erősen lebeszélnélek róla.

2014. febr. 17. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Úgy látom, te már eldöntötted magadban a kérdést, így már csak egy régi mondásra tudok hivatkozni: "Az okos ember más kárán tanul, a buta a sajátján" Te melyik vagy?
2014. febr. 17. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Nem döntöttem el csak mind két oldal részéről jönnek hozzászólások. Valaki azt mondja, hogy csúcs szuper kocsi míg valaki azt, hogy a legrosszabb. Egyenlőre még várok az autóvásárlással és még gyűjtök további információkat, megkérdezek szakembereket. Egyáltalán #6-os válaszoló kifejtenéd, hogy mi volt pontosan a polski baja? Mit kellett rajta javíttatni? Minden ilyen kis összegű autón van mit javítani még azon is ami fél millióba kerül.
2014. febr. 17. 21:37
 9/11 anonim ***** válasza:

Hát kezdem.


Első futómű:függőcsapszeg.

Ha cserélni kell, akkor soha nem lesz jó, mert a persely dörzsárazás még soha senkinek nem sikerült hosszútávra.

A dobfékek silányak.

Az összes bovden (önindító,szívató,kuplung, gáz)folyamatosan elszakad valamelyik.

Fűtés gagyi, ezáltal a szellőzés is (folyamatos párásodás). Hátsó motortartó bak többszöri cseréje.

Csak centrifugál szűrő van az olajrendszerben, amit tisztítani egy rémálom.

Bár léghűtéses, de azért van benne termosztát, ami egy csappantyút mozgat, vagyis mozgatna, de félévi rendszerességgel behány és csak akkor veszed észre a melegedést, amikor serceg és büdös az olaj a motorban. És a motoron kívül. A kívűlt azért írom, mert ahány tömítés van a motoron, annyi helyen szivárog az olaj.

Kipufogó tömítést állandóan kiégeti.

Féltengely a hardy tárcsa fémrészéből kidarálta a ricnit.

Sebváltó olajcsere alkalmával a leengedő csavar kijött, de a betőltőcsavar, ami egyben a szintcsavar is, az nem. Vagyis addig erőltették mindenféle hosszú csövekkel, amig kiszakitották a csavart a váltó oldalából, ezáltal váltóház csere lett.Még megemlíthetném a dinamó kérdést is, ami katasztrófa. A fényszóró csak pislákol, a hátsólámpák pislákolnak és ha együtt használod az összes fogyasztóz, akkor lemerül az akkumulátor.

Szűken ennyi, de biztos tudnék még írogatni.

2014. febr. 17. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
2014. febr. 17. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!