BMW e46 330i vs. Nissan 350z vs. Subaru Impreza WRX STI 2. 0 melyiket választanátok?
Subaru. Imádom az összkerekes rendszerét, ahogy veszi a kanyarokat, nagyon jól harap a gázadásra és egyszerűen egy fantasztikus élmény vele menni bárhová is. Ha ingyen lenne elfogadnám, de még akkor is rohadt nagy a fenntartási költség.
Másik 2 autót még nem próbáltam, igaz E46-os Bömbit már volt szerencsém vezetni. Igazából biztos azok is elképesztő élményt tudnak nyújtani, de mondom én csak arra tudok alapozni, hogy a Subaru milyen jó volt.
Ezen kívül ne felejtsük el, hogy a 3 autó közül legtöbben vagy a Nissan-t vagy a Subaru-t csodálják meg az utcán. Miért? Mert egy E46-os BMW-t nincs olyan nap, hogy ne lássunk az utakon.
Mondjuk most itt ha kinézek, az utcán parkol vagy 5 Nissan, az ismerettségi körömben meg több Subaru is van de ne zavarjon senkit.
E46: Látszik, hogy most cikkezett megint róla a totalcar, (a szokásos, nagyon rosszul informált, buta stílusban - csak a drága szerviz igaz a cikkből), jönnek az ilyen kérdések is. De valóban, ha még néhányat cikkez róla a totalcar és még többet hoznak be az országba belőle, akkor valóban csömöre lesz az embernek tőle.
Érdekes, hogy nem promotálják ennyire például az Alfa 159-et, ami szinte már legendává vált életében, a egyik létező legdizájnosabb autó és eddig a legmegbízhatóbb Alfa. De még sorolhatnék különböző autókat.
En az E46-ot elfelejtenem nem egy kategoria a masik ket autoval. Nem mellekesen en nagyon sokat szivtam pont a 330i-vel, bar igaz amikor eppen mukodott nem volt rossz, de sajnos tobbet allt mint ment es altalaban sok apro bosszanto baja volt...
Subaru hat igen jo cucc ugy ahogy van, de oruletes fogyasztassal tarsul, ami ismerosnek volt 15-16 liter alatt az istennek nem akart enni. Ha pedig kicsit forszirozotabb tempot ment vele az ember akkor iszonyat, igaz karpotol erte.
De akarhogy is Subaru en a Nissant vennem kezivaltoval.Nagyon stabil a motorja, es egyszerubb is mint a subaru-e. V6 3.5cm3 es alabol 280le.
A baj csak annyi vele hogy 2 szemelyes, bar ez nem mindenkinek gond hanem epp pozitiv dolog.
Az igaz, hogy az erősebb béemeket sokan ki is használják, ezért gyorsan amortizálódnak, de amúgy alapjában véve megbízhatók. Igaz ez a Subarura és a Nissanra is, nyilván nem azért veszed, hogy a parlagon heverjenek a lóerők, hajtani is fogod, de akkor hiába megbízható, akkor is várható, hogy valami javítanivaló lesz és az igazán sokba fog kerülni. Etetni sem olcsó őket.
Én inkább az E36-ból néznék 328i-t, kicsit régebbi, egyszerűbb, még megbízhatóbb technika. Olcsóbb, mint az E46 széria, a szervizköltségek is sokkal alacsonyabbak. Egy igazán elfogadható állapotú E46 330i még mindig elég drága, 200 ezer km feletti futással, közepes állapotban, 14 évesen is minimum 2 millió (ha ennél kevesebbért látsz, azt már meg sem érdemes nézni, valami gixer lehet vele). Az E36-osból ugyanezért a pénzért még válogathatsz is a legjobb állapotúak között, nem esélytelen egy tökéletes, gondozottat kifogni olcsóbban, és még a fenntartása is alacsony lesz. Ez a legésszerűbb választás.
A BMW az nem illik ide, az egy kényelmes luxusszedán, a másik kettő meg sportautó. Bár igazából se a Nissan, se a Subaru nem egy kategória, a Nissan egy látványos kupé, a Subaru meg egy béna családi autó brutál módon feltuningolt verziója. Az Impreza üt. Úgy megy, hogy szavak sincsenek rá :D Viszont 20-25 litert fogyaszt százon, és ugrani fog a jogsi, de minimum havi 2-3 büntetést beszedsz. Annyira erős, és annyira szép a hangja, hogy egyszerűen nem bírsz vele :D
Amúgy én ránfelvarrott E90-est vennék, mégpedig egy 325ix-et.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!