2006 Subaru wrx sti 2.5 vagy 1999 Nissan Skyline R34?
A két kocsi közül az egyiket megszeretném venni,csak nem tudom melyik lenne praktikusabb.
Szeretném mind a négy évszakban használni és természetesen szeretek tempósan is vezetni.
Üzemanyagár nem fontos.
Félreértések elkerülése végett:
Tudom hogy a Subarut a Lancer evo-val szokták összehasonlítani, nem skyline-al.
Tudom hogy a Subaru Rally autónak készült a Skyline utcai autónak.
Tudom hogy mind a két autó különböző módon tuningolható,ezért maradjunk a gyári alap modelleknél és ne kombináljuk bele hogy melyik hogy van feltuningolva.
És arra kérném aki válaszol,hogy a kérdésre válaszoljon,mert segítséget kérek és kritikát,de nem a helyesírásomra és nem az ízlésemre.
Segítő válaszokat előre is köszönöm
Érdekes kérdésed van! Mindkét autó nagyon szép és nagyon. Tudom, hogy kikötötted, hogy ne legyen szó a tuningról és ne az alapján menjen a véleményezés én mégis azt mondom, hogy gondolj a jövőre is. Ha szeretnéd tuningolni és építeni akárcsak egy kicsit az autót akkor a Skyline ajánlanám. Még annak ellenére is, hogy 7 évvel idősebb autóról van szó, mint a Subaru, a motorja lényegesen jobban tuningolható, extrázható. Ha viszont szériában hagyod akkor inkább az Imprezát venném, mivel komoly vezetési élményt nyújt, nem is öreg autó és egy chippel, vagy egy turbó cserével pillanatok alatt 500 lóerő közelébe tudod pöccinteni és röhögve fogja bírni a kocsi bármelyik szerkezete ezt a terhelést.
Subaru javára szól még, hogy a Skyline alkatrészellátása kicsit bonyolultabb és hosszabb várási időt igényel mint az Imprezáé, de minden beszerezhető nem is vészes áron a Skyline-hoz, csak ki kell várni mire az esetleges alkatrészt leszállítják.
Ha szeretsz gyorsan hajtani akkor is a Skyline-t ajánlanám, ha viszont a kanyargást és az összkerekes autó nyújtotta keresztbeautózás élményét szereted jobban, akkor az Imprezát javaslom.
Úgy gondolom, hogy írtam pár szempontot ami alapján dönthetsz bár nem írtad, hogy a Skyline melyik motoros verziójára gondoltál, tehát ha ezt leírnád még tudnék esetleg tanáccsal szolgálni.
Nagy mellényúlást egyébként egyik autóval sem tudsz csinálni, hiszen mindegyik turbós motorú, erős szerkezetű megbízható, állandó összkerék meghajtású kocsi, s mindkettő remek tuningalap, de én mégis azt mondom, hogy döntsön az, hogy mit is szeretsz jobban, száguldani, vagy kanyarogni? Subaru nem a száguldás embere...A skyline viszont a kanyarodásban igencsak jó, tehát ez egy plussz pont a Skyline javára!
Nehéz döntés még mindig... :D
Köszönöm szépen a válaszodat,hasznos volt,de még mindig dilemmában vagyok,szóval inkább pontosítok.
Előre is elnézést mindenkitől akit zavar,hogy most a válság ideje alatt nekem ezek a kérdések a legnagyobb problémáim, de kérek mindenkit próbáljatok semlegesek maradni :)
Konkrétan van egy 2010-es Mustang GT-m ami teljes mértékben egyedi optikailag,viszont teljesítményre a 2010-es modell eléggé alul marad a 2011-es 5.0 GT mellett mert ott már új motor jött ki és nagyon jól sikerült.Nagyon szép autó,és nyáron,illetve jó időben mindenképp ezt használnám mert rendkívüli élmény vezetni,lassúnak sem mondható,de azért kiemelkedően gyorsnak sem (kinek mi),de télen,vagy ha leesik egy pici hó,már alacsony sebességen és fordulaton is kezelhetetlen.A Subarut vagy a Skyline-t télen szeretném használni illetve rossz időben (tudom hogy vétek),illetve néha egy kis gyorsulási verseny az éjszakába,amire persze jó a mustáng is,de egy mustang elveszti a varázsát ha valami legyűri,és ennek a motorja nem elég méltó a kasztnihoz :) (350hp, persze nem alap,de nem elég)
Van konkrét kiszemeltem subarura és skyline-ra is.
A Subarut mm project 4-es tuningal kb 5,5 M-ért tudnám megvenni ami 420 Hp 580 NM, A Skyline R34 400 hp 566 NM, 6,6 behozatallal mindennel,de inkább 7M és akkor még jobb kormányos és átszerelni igényesen, durván még +1 M lenne.
A Mustangom: 2010 4,6 V8 312hp gyárilag
A Subaru: 2006 2,5 420 hp 5.000.000 [link] MM Project 4 tuningcsomag
A Skyline: 1999 2,5 400 hp 7.000.000
Képeket is teszek hozzá. A Skyline konkrét kiszemelt,a subarut csak a külseje miatt raktam ki,hogy milyenben akarom megvenni.
A Mustangom: (kék fehér csíkkal,"Ford Mustang GT egy
kicsit másképp.") [link]
A Subaru: [link]
A Skyline: [link]
Első vagyok.
Nos így már egy kicsikét egyszerűbb a történet és amondó vagyok, hogy legyen a Subaru. A JRC imports korábbi drift autókat adnak el, ami nem éppen kíméletes vezetést jelent, de ez nem azt jelenti, hogy amit kinéztél is egy ilyen darab. Lényegesen drágább a Skyline mint az Impreza, bár ez nem feltétlen indok, de azt mondom, hogy télre, meg bohóckodásra a Subaru legyen.
Egyébként a Mustang új verziója sem olyan überbrutál, mint mondjuk egy Audi RS6-os. Én kint élek Amerikában már, és hajtottam Mustangot hát nem nyűgözött le! Viszont kipróbáltam egy tuning céges srác Imprezáját ami 900HP volt, nah az odab@sz ha lehet ilyet mondani :D
Szerintem Impreza, rövid utas váltót neki, új turbó, hűtés, benzinpumpa, kipufogó, futómű, szinter kuplung, és társai... :)
Köszönöm szépen a válaszodat én is erre a döntésre jutottam,mert télre a subaru való,és sok tesztet és videót néztem róla és megszerettem :)
A mustángok közül a régi mustángok borzalmasan gyengék voltak,a 2011-es GT-re sem azt mondom hogy űber brutál,de ár érték arányban teljesen korrekt,mert a camaronál jobban teljesít,úgy hogy olcsóbb.Mustangba a compressoros verziók amik ugye arra lettek kitalálva,de egy compressoros mustáng ami sebességre van belőve 30 litert megeszi alapból.Hát elhiszem hogy a 900hp-s Subaru nagy élmény lehetett én is kipróbáltam volna :)
Akkor,ha már megvan a döntés hogy subaru imprezza wrx sti,akkor már csak az a kérdés hogy ez a tuning cég 4-es tuningja amit előzőnél linkeltem, azt milyennek találod?
420 lóerős és 580NM Subaru,csak az a kérdés már hogy a tulaja menyire hajtotta szét,hogy ebből az erőből mennyi van még és ha már itt tartunk akkor konkretizálok melyiket néztem ki. [link]
(tegyük fel hogy jó állapotba van és tegyük fel hogy nem hajtotta szét),ha azt nézem hogy az árából még kivonom hogy 1,8m volt a tuning is rá,akkor elég jónak tűnik,csak most az a kérdés hogy azért van ennyire jó árban mert sok a km, vagy szétvan hajszolva,vagy csak pusztán realista a tulajdonos és tudja hogy a tuningoknak az árát nem tudja extra felszámolni
Vélemény?
Nézd én nem gondolom, hogy tulaja különösebben széthajtotta volna, mivel akié ez az autó az ért hozzá. Amerikai import, tehát tudja, hogy minőségi piacra épített kocsit kell venni, cossworth motoros. Pár kérdés van amit nem árt tisztázni.
1: Mennyi kilométert futott az autó és milyen szervízen esett át az autó? Mert oké, hogy a tuning óta csak 8e km-t ment vele, de előtte mennyit használta?
2: Lekérném konkrétan a tuning alkatrészek típusát, pl a benzinpumpáról semmi sincsen, pedig lényeges alkatrész.
3: Az érdekelne, hogy vajon 8000km-el ezelőtt csináltatott egy közel 2 milliós tuningot a kocsin és most eladja? 8000e km, pl. nálam ez 3 hét, bár extrém eset, de még havi 2000km-es futás esetén is csak 4 hónapja csináltatta. Vajon miért adja el az autóját az aki nem egészen fél éve költött a kocsira közel 2 millát? Nem kell pánikba esni, és alapvetően ez nem probléma, mert bárki megszorulhat, vehet jobbat, másikat, de az is lehet, hogy nem bírta a tuningot a gép és valami nyekkent rajta egyet, amit most megcsináltatott, de inkább szabadulna a kocsitól.
4: Első tulajdonos, az oké, de Amerikában újonnan vette az autót?Nem hiszem...
Mindjárt írok neked egy privátot, mert van még pár dolog amit nem a publikum előtt akarok megvitatni...
Hali
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!