Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1990-es Polski Fiat 126...

1990-es Polski Fiat 126 650E-nél mi lehet a hiba ha az akkumulátort feltöltöm és pár óra alatt csutkára le van szívva?

Figyelt kérdés
ez így nyilván zárlatnak hangzik, én is arra tippelek, a biztosítékot(vagy az 1-es vagy a 8-as) ha kiveszem egyszer szikrázik egyszer meg nem, mikor leveszem a pozitív sarut szikrázik még akkor is ha nincs rajta a gyújtás, vagyis valami folyton veszi fel az áramot de lövésem sincs hogy hol keresem a problémát, most töltöttem úgy hogy levettem a pozitív sarut és mikor vissza raktam majd indítottam volna az önindító csak berregett(bár lehet hogy a fagypont körüli hőmérséklet miatt volt ez). szóval a pontos kérdés az volna hogy ha zárlat akkor hol szokott előfordulni ezen a típuson, melyik részeket nézzem át, ahol nagy eséllyel meg is találom a galibát?

2014. febr. 5. 15:31
 1/5 anonim ***** válasza:

Nem vagyok kispók szakértő, de emlékeim szerint a korai 126-okban még nem generátod, hanem dinamó volt, aminek velejárója egy visszáramkapcsoló. Ha beég, akkor a fenti tüneteket produkálja (ha leveszed a szíjat, elkezd forogni).


Ha generátoros, akkor fogalmam sincs, egy diódahíd zárlat látványos és azonnali akku-lemerülést eredményezne (füstölne az egyenirányító mint állat)

2014. febr. 5. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Napkiraly ***** válasza:

1. ha lekötöd az akksit, akkor is "leszívja"? (akkor akksi)

2. ha nem, akkor jön a próba. Ha nincs műszered, akkor akksit feltöltöd, és kiveszel egy biztosítékot. Vársz, hogy leszívja-e. Amelyik biztosítékot kiveszed, és nem szívja le, az után van a zárlat. A gépkönyvben benne van, hogy melyik fogyasztó tartozik hozzá, de ha kell megnézem neked, van gépkönyvem kulcsoshoz és bowdeneshez is

2014. febr. 6. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Napkiraly ***** válasza:
Most látom, 1990es tehát kulcsos és nem dinamós.
2014. febr. 6. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat :)

kapott egy új aksit amivel a műszerfal továbbra is olyan volt mint egy karácsonyfa aztán kapcsoltam egy elakadás jelzőt és bumm minden megoldódott azóta semmi baja. aksi volt a rossz de akkor nem értem hogy a csere után még egy darabig mért voltak ugyan olyan tünetei mint előtte... mind1 lövésem sincs miért lett egyszer csak jó de a lényeg hogy az és kész. éljen a dicső Lengyel autópiac!:D

2014. febr. 20. 23:00
 5/5 anonim ***** válasza:
Az elektronika is pont olyan hogy nincsenek csodák.. ugyan 2 éves a sztori, de fogadni mernék hogy akkor jött elő újra, amikor a legkevésbé számoltál vele
2016. nov. 13. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!