1990-es Polski Fiat 126 650E-nél mi lehet a hiba ha az akkumulátort feltöltöm és pár óra alatt csutkára le van szívva?
Nem vagyok kispók szakértő, de emlékeim szerint a korai 126-okban még nem generátod, hanem dinamó volt, aminek velejárója egy visszáramkapcsoló. Ha beég, akkor a fenti tüneteket produkálja (ha leveszed a szíjat, elkezd forogni).
Ha generátoros, akkor fogalmam sincs, egy diódahíd zárlat látványos és azonnali akku-lemerülést eredményezne (füstölne az egyenirányító mint állat)
1. ha lekötöd az akksit, akkor is "leszívja"? (akkor akksi)
2. ha nem, akkor jön a próba. Ha nincs műszered, akkor akksit feltöltöd, és kiveszel egy biztosítékot. Vársz, hogy leszívja-e. Amelyik biztosítékot kiveszed, és nem szívja le, az után van a zárlat. A gépkönyvben benne van, hogy melyik fogyasztó tartozik hozzá, de ha kell megnézem neked, van gépkönyvem kulcsoshoz és bowdeneshez is
köszönöm a válaszokat :)
kapott egy új aksit amivel a műszerfal továbbra is olyan volt mint egy karácsonyfa aztán kapcsoltam egy elakadás jelzőt és bumm minden megoldódott azóta semmi baja. aksi volt a rossz de akkor nem értem hogy a csere után még egy darabig mért voltak ugyan olyan tünetei mint előtte... mind1 lövésem sincs miért lett egyszer csak jó de a lényeg hogy az és kész. éljen a dicső Lengyel autópiac!:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!