Bmw E46 316i 2004es Motor szeretnék cserélni de nagyobbat akarnák belerakni mondjuk 20ast vagy 25öst akkor mit kell még cserélni?
Difi ,fék ezek elbírják ?
Papirozás lehet ?
Mennyibe fáj egy ilyen mutatvány ?(kb)
olyan szinten nincs fogalmad ezekrol, hogy kar valaszolni. megvetted gondolom gomboker' a szethajtott, fapados 316-ost nemetbo', aztan most 'tuningolnad'.
ekkora motorvaltashoz minden mast is cserelni kene, masfel-ketszerese a teljesitmenye a nagyobb motoroknak.
'papirozas' bazzz telepi suttyo-tempo, megis hogy mennel at a muszakin papirok nelkul, mas motorszammal, mindennel? ha kiszednek a forgalombol, visszarakatjak veled a regi motort egyebkent, addig huss forgalmi engedely.
a faszt vagánykodol itt
kérdeztem hogy gond lehet lepapirozni nem h ugy járnék vele
a te telepi kuva.....
kérdez valamit az ember normálisan és na mind1
nem tuningolás
kopott benne a motor
és gondolkoztam h akkor raknék bele nagyobbat
nem nemet autu
Nem német BMW-t még nem láttam.
Ilyen stílussal inkább áramot vezess, ne autót.
Diffi,váltó természetesen csere.Nyílván kardán is,féltengelyek stb.
Féket sem ártana hozzá igazítani.
Kipufogó rendszer.
Nem beszélve az elektronikáról,műszerfal,számítógép stb.
Nagy hirtelen ennyi,de nyílván van még sok apróság,változtatni valók.
Mindent meglehet oldani,csak pénz és elhatározás kérdése..
A te autód 4 hengeres, a 20-as, 25-ös gépek 6 hengeresek (kivéve a 318i facelift, ami 2000-es, de csak 4 henger).
Ez nagyon nagy meló lenne betenni, semmi nem ott lesz, ahol kéne, és akkor még nem beszéltünk a nagyobb teljesítményhez járuló plusz költségekről: Fék, váltó, kardán, difi stb stb stb. A papírozás csak hab a tortán...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!