Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw E46 316i 2004es Motor...

Bmw E46 316i 2004es Motor szeretnék cserélni de nagyobbat akarnák belerakni mondjuk 20ast vagy 25öst akkor mit kell még cserélni?

Figyelt kérdés

Difi ,fék ezek elbírják ?


Papirozás lehet ?


Mennyibe fáj egy ilyen mutatvány ?(kb)


2014. jan. 25. 22:05
 1/7 anonim ***** válasza:

olyan szinten nincs fogalmad ezekrol, hogy kar valaszolni. megvetted gondolom gomboker' a szethajtott, fapados 316-ost nemetbo', aztan most 'tuningolnad'.


ekkora motorvaltashoz minden mast is cserelni kene, masfel-ketszerese a teljesitmenye a nagyobb motoroknak.


'papirozas' bazzz telepi suttyo-tempo, megis hogy mennel at a muszakin papirok nelkul, mas motorszammal, mindennel? ha kiszednek a forgalombol, visszarakatjak veled a regi motort egyebkent, addig huss forgalmi engedely.

2014. jan. 25. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Add el és vegyél egy E36 M3 coupe-t. Olcsóbban kijössz, mint az átalakítással, nem kell vacakolni a papírozással.
2014. jan. 25. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

a faszt vagánykodol itt

kérdeztem hogy gond lehet lepapirozni nem h ugy járnék vele

a te telepi kuva.....

kérdez valamit az ember normálisan és na mind1


nem tuningolás

kopott benne a motor

és gondolkoztam h akkor raknék bele nagyobbat

nem nemet autu

2014. jan. 25. 22:55
 4/7 anonim ***** válasza:
Ha kopott, akkor felújítani lehet. Gondolom túl lehet már a félmillió kilométeren, ezek általában még hajszolva is efelett lesznek kopottak. Vannak motorfelújítással foglalkozó gépműhelyek, ahol majdnem olyanra megcsinálják, mintha új lenne. A felújításhoz nem kell papírozás, mert marad benne ugyanaz a motorkódú motor. Az autó erősebb lesz utána érezhetően, mert visszakapja az újkori teljesítményét. Lehet ez is benne lesz 100 ezerben, de még mindig jobb, mint egy másik kétes eredetű motort megvenni ennyiért és beletenni, amire még engedélyt sem biztos, hogy adnak. A csere motorral is lehet, hogy 1000 km után gondok lesznek, bármit is állítanak róla, hogy milyen jó. Az az autó 316i-nek készült, ezzel motorral kell tovább élnie. Felújítás után perfekt lesz.
2014. jan. 25. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem német BMW-t még nem láttam.

Ilyen stílussal inkább áramot vezess, ne autót.

2014. jan. 25. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
95%

Diffi,váltó természetesen csere.Nyílván kardán is,féltengelyek stb.

Féket sem ártana hozzá igazítani.

Kipufogó rendszer.

Nem beszélve az elektronikáról,műszerfal,számítógép stb.

Nagy hirtelen ennyi,de nyílván van még sok apróság,változtatni valók.

Mindent meglehet oldani,csak pénz és elhatározás kérdése..

2014. jan. 26. 04:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

A te autód 4 hengeres, a 20-as, 25-ös gépek 6 hengeresek (kivéve a 318i facelift, ami 2000-es, de csak 4 henger).

Ez nagyon nagy meló lenne betenni, semmi nem ott lesz, ahol kéne, és akkor még nem beszéltünk a nagyobb teljesítményhez járuló plusz költségekről: Fék, váltó, kardán, difi stb stb stb. A papírozás csak hab a tortán...

2014. jan. 26. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!