Melyik az az autótípus, amivel a legkevesebb a baj motorilag? Ki mire esküszik?
Kérlek adjatok tanácsot, hogy milyen autót vegyek.A fő szempontok, h megbízható legyen, ne legyen problémás műszakilag. Elmúlt években már a második autót fogyasztom, két gyerekem mellett.Most legutóbb a '94-es Seatom hagyott cserben karácsonykor.Egy hónap után tegnap kaptam vissza úgy, h nem tudták megcsinálni.Rengeteg pénzt hagytam ott a semmire, nem indul.
Tehát írjatok tapasztalatokat, kinek melyik kocsi vált be. Fiatal (néhány éves) kocsikat ne mondjatok,mert új kocsira nincs keretem sajnos.
Köszönöm
Ha használt autót veszel, akkor még a legmegbízhatóbb motorok is lehetnek már szétkopottak.
Van olyan motor, aminél képtelenség megmondani, mennyire kopott, mert nincs kartergáza, olyan a visszavezetése.
Mégis több, mint 1 litert benyel 1000-en.
Az eladónak meg ne higgy soha. Az el akarja adni a vackát.
Én az Opelokra esküszöm, a régebbiekre, de azok közül is láttam olyat, amiben meg nem mondom mennyi km lehetett, akár millió fölött is. Főleg az utángyártott lengyel, olasz alkatrészekkel, kb egy Fiat szintjére lehet hozni azokat is.
Én olyat keresek mindig, amiből sok van, olcsó az alkatrész, biztonságos!, megbízható, az, hogy hogy néz ki, mennyire egyedi, az nem érdekel.
Motorilag a legmegbizhatóbbak az olyan régi adagolós dizelek, mint például az VW 1.9 TDI vagy a Mercedes motorok. Vagy az Audi 5 hengeres (nem a V6) 2.5 TDI-je, ami 1 millió km után is egyben van. De az a baj, ezekkel már mindegyikkel annyiszor megkerülték a Földet, hogy már ezek is elromlanak).
Benzinesekkel is ugyanez a helyzet.
Az újabb (2000+) autók motorilag nagyon jók, nemigen hallasz már olyat, hogy egy 10 éves motort furatni kell például, ugyanis sajnos az elektronikai cuccok meg a spéci injektorok hamarabb letérdelnek sokkal mint a motor. Csak a turbó szokott hátrányos pont lenni.
De ha kell egy megbizjató autó olcsón, akkor én valami régebbi 1.6-2.0-ás benzinest ajánlok.
Köszi a válszokat. Nekem is ajánlották az Opeleket, h azok jók, csak -állítólag- gyorsan rohadnak ha nem garázsban tartom.Nincs tapasztalatom az opelekkel, de már két fajtát vezettem, és elég megnyerő volt :))
Viszont a Suzukikról nemrég hallottam a híradóban, h egy mozdulattal fel lehet nyitni a motorházat és már viszik az akksit... Én meg csak utcán tudok parkolni.. De amúgy sokat hallottam a suzukikról is de eddig nem volt bátorságom arra gondolni h olyat vegyek... :D
Kedves 6,válaszoló: köszönöm a hasznos tanácsot, az opelek felé húz a szívem,de várat magára a kocsi vásárlás... :/
Lenne egy műszaki kérdésem,ha már belebotlottam egy szerelőbe :D
Kérdésben nevezett autóról lenne szó: hibásan kaptam vissza,nem nagyon foglalkoztak vele,így tök tanácstalan vagyok,h igazából mi baja... az észlelt problémák: indítás nehézkes,nem veszi fel az alapjáratot,gázadásnál is képes visszaesni a fordulat.Ha be tudom indítani,akkor menetközben érzem,hogy fojt,majd ugrik egyet,és rendesen gyorsít.Egy ismim szerint a fojtószelep a gubancos,még a -valószínűleg kókler szerelő szerint injektort cseréltek-... ezekkel az észlelt bajokkal is el tudok vele járkálni,vagy csak ártok a motornak? addig még össze nem szedem magam anyagilag,és nem keresek egy jobb szerelőt,aki tisztességesen dolgozik.. meg kellene a héten tennem egy 100km-es utat oda,pár nap múlva vissza ugyanennyi. be merjem vállalni így a kocsival? lehet bajom? Mit gondolsz, mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!