Tábori tuning motorszervíz mennyiért csinál meg egy simson s51-est LEGOLCSÓBBAN 70-90esre? És milyen tartós? Tehát ha beviszed a sima simsonod, és mire kihozod beállítottan, menetkészen mindennel együtt KÖRÜLBELÜL mennyi lenne.
Ezt tőlük kell megkérdezni. Ott a weboldalon a telefonszám:
Kevéssé tartós mint a széria Simson, ha a tartósság a szempont, mondjuk évente néhány ezer kilométert akarsz lezavarni, akkor inkább ne "bántsd" a Simsont.
Ha csak hétvégenként élvezni akarod a motorodat, akkor mehet a tuning.
Meg lehet ezt olcsóbban is úszni.
Egy jó utcai 70-es tuning elég tartós, én bőven 10 ezer km felett járok az enyémmel, általában tartós "még éppen nem nyélgázon", nem érezni rajta, hogy fáradna.
Több ismerősöm használ 10 ezer körül forgó 70-eseket utcán, 20-25 ezer felett van már mindegyik.
Az ár az nem kevés, cserébe sok, ha Táboriékhoz mész, viszont vannak már jobb, újabb, modernebb tervek, az övéké nagyjából a 20 évvel ezelőtti színvonalat képviseli...
A probléma csak az az egésszel, hogy a Simson tuningolásában nem az a poén, hogy lesz utána egy jó motorod, hanem az, hogy Te magad tuningolod. Ha mással csináltatod, akkor érdemesebb eladni a kis Simsont, és venni egy speckóbb gépet. Mivel 70-es (vagy nagyobb) blokkal rendszámköteles a Simó is, és gondolom nem akarod levizsgáztatni meg satöbbi, így ugyanott vagy, mintha vennél olcsón egy papír nélküli, eleve 100 köbcenti körüli motort.
Többszörösen is jobban jársz vele:
Egyrészt ha nem akarsz germózni a tuningolással saját magad, akkor bődületesen sok pénzt akarnak majd levakarni rólad a tuningolásért. Másrészt egy eleve 100 ccm-nek készített motor lényegesen tartósabb is lesz, mint az eredetileg 50-es blokkhoz készített Simson (mind hajtáslánc, mind váz, mind futómű, mind egyéb szempontokból). Harmadrészt az eleve 100 ccm körüli motor valószínűleg kevesebbet is fog enni, és jobban is fog menni, mint a tuningolt Simsonod.
Táboriékkal egyszer cseréltettem hengerfejet, gyújtótekercset, és kiegyenesítették a baloldali lábtartót.
35ezret fizettem.
Szerintem engem levettek, mint a kabátot (Szerintetek nem?)
Azóta inkább mindent magam javítok. Már sok mindent csináltam, egyszer a blokk is szét volt húzva. Mindig sikerült megjavítani, pedig nem vagyok műszaki ember.
Tábori engem is levett annak idején 50 ezerrel. De úgy kellett nekem balek voltam, jó hírük miatt választottam egyszerü főtengely javítás + pár beállítás volt.
Ezek után ha ingyen csinálná akkor sem mennék hozzá.
Valaki privát üzenetben kifogásolta az előző hozzászólásomat. Valóban annyit hozzá kell tenni, hogy Tábori ELŐRE megmondta, mennyi lesz a javítás, és annyi is volt pontosan. És amit megbeszéltünk, azt jó minőségben csinálta. Hogy én drágállottam az más kérdés (a véleményem bizonyos fokig szubjektív).
---
Tovább árnyalja a képet, hogy a fent említett hengerfejet azért nem magam vettem le, mert nagyon rozsdásak voltak a csavarok: Nem biztos, hogy le tudtam volna szedni. Könnyen lehet, hogy elszakítottam volna a csavart.
---
Ők ezt profin megoldották, és kicserélték a tőcsavarokat is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!