Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Turbo töltőnyomás túl magas....

Gomzoli kérdése:

Turbo töltőnyomás túl magas. Mi lehet az oka?

Figyelt kérdés
224 ezer km-t futott cdti. Padlógázas gyorsításnál (pl. autópálya-felhajtó) ha 3500 fölé megy a fordulatszám, már több alkalommal ez a hibajelzés érkezett (kiolvastattam), miközben zizergő hang társult a motor normál hangja mellé (de csak akkor). Motor leállítás-újraindítás után a hibajelzés eltűnik, amúgy az autó továbbra is hiba nélkül működik.

2014. jan. 19. 12:43
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Na, jól van akkor... :)
2014. ápr. 24. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Basszus, basszus, ugyan ez a gondom a 2.0 PD TDI Octaviámmal.

Engem turbócserével riogatnak a márkaszarvízbe, de akkor lehet érdemesebb lenne megnézni a csöveket először...

2014. okt. 6. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
Na mi lett az Octaviáddal?
2014. nov. 13. 08:46
 14/15 anonim ***** válasza:
A csövek rendben voltak. A Turbót kellett kitakarítani és minden vele kapcsolatos gondom meg is oldódott. :)
2014. nov. 17. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:
Régi a poszt, de kezdek tanácstalan lenni! Hasonló hibával küzdök. Z17TDR hibakódok: 0087, 0234 Magas turbónyomás, nyomócső alacsony nyomás. Ki volt a koma és hol aki "kikutatta" ?
2021. máj. 22. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!