Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson fúrás 90ccm-re?

Simson fúrás 90ccm-re?

Figyelt kérdés
Hallottam,hogy fel lehet a simsont fúratni 90 ccm-re is.Kérdésem:megéri??És ha igen,hol és mennyiért csinálják meg??
2009. dec. 2. 15:36
 1/10 anonim ***** válasza:
Akkor inkább egy léghűtéses honda mtx 80 pl. Jó a simson, de ha 50 cm3-nál is dadogósra tud melegedni pl. nyáron (mérsékelten használva), akkor majd' dupla köbcentihez tartozó nagyobb üzemanyag-, tehát hőmennyiséget még nehezebben fog leadni. A főtengely, meg egyebek nem biztos, hogy 5-10 LE-re vannak méretezve, stb.
2009. dec. 2. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Az elöttem szólóhoz csatlakozok én is. De van egy emberke aki épített simsonokat s kereskedett is vele. Újpesten vagy egy műhelye amolyan simsonbolt. www.taborituning.hu érdemes megnézni
2009. dec. 2. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Köszi szépen!

Ha valakinek van simoja 90 ccm-es hengerrel kiváncsi lennék a tapasztalatokra,és hogy az átalakításkor mi mindent kellett cserélni,erősíteni.

2009. dec. 2. 15:58
 4/10 anonim ***** válasza:

Az enyém felfúrt 50-es felmart felömlőkkel, és a kipuffogón át lehet látni mert nincs benne semmi fojtás/hangtompító

Ez nekem elég (60-as egyedi tuningrezós Simsont lehagytam lazán:D)


Ha mindenképpen 90-est akarsz:

simson.hu regisztrálj és ott van egy cikk a "fekete istennő"-ről

ami brutálisan erős volt de mivel 90-es megette a főtengelyét..

módosítások:

-blokkot felmarják

-új főtengely

-a lehető legjobb SKF csapágyakat kell rakni a főtengelyhez!

-kuplungerősítés

...

(egyszóval ugyanaz ami a 70-esítéshez is kell, csak " nagyobb dózisban")

én egyébként nemtenném, semmiképpen sem.

ha már ennyire fontos a teljesítmény:

60ccm 4 felömlő tuning kipuffogó

(haveromnak 95-öt megy gyári kipuffal, amiben van fojtás..)

ja és egy másik haverom meg akarta csinálni a tábori tuningnál és aztmondta 90 ezret mondtak neki a telefonba.. :S ne tedd meg ha nemakarsz évente 2 főtengelyt leamortizálni..

2009. dec. 2. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Értem.Köszi szépen.Erre voltam kíváncsi.70ccm-sel már mentem és több információm van róla csak érdekelt, hogy mégis mi merre....
2009. dec. 3. 15:08
 6/10 anonim ***** válasza:
52%
Szerintem ha egy 50ccm-es hengert akarsz felfúrni 90ccm-re, akkor az már elég rossz lesz, mert a henger fala annyira vékony, hogy akár nagyobb baja is lehet. Érdemes szerintem inkább megvenni egy gyári 70ccm-s hengert , mint egy 50-est felfúrni 90-esre.
2010. febr. 6. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:

Táboriban megcsinálják de ne csodálkozz ha pl minden héten új alkatrészeket kell tenned a vasba nekem 70/4 felömlő van

mza főtengely 19 amal...és bőven elég még sokis dobfékkel...

2010. máj. 15. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
hát én a simsonom a télen csináltam 90 ccm esre . nekem nagyon megérte erős és nem eszik olyan sokat 3-3,5 lityó osztott kipunyilásos és pörgős gép az enyém pedig. és nem is csak 30 al járkálok vele könnyedén megy 100 felett bár az ami kényelmes a motornak az olyan 80-85 felmelegedni nem melegszik annyira erősen bár kis sufni tuninggal lehet csinálni szélfogót a hengerfejre a mégnagyobb hűtés érdekében. akészitett 90 es hengereknek a perselye nem vékony szóval még javitó furásra is lehet vinni ha ugy van. nekem meg érte igaz kicsit sokba volt de élvezet 1 ien motorral menni. akit érdekel esetleg van 1 tartalék 90 es hengerem amit pénzhiány miatt eladósorba kényszerült. ha valakinek valami kérdése lenne szivesen válaszolok csak dobjon egy mailt ( bucsko16@citromail.hu )
2010. jún. 10. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

a tábori tuning aszem 35ezerért csinál ien elavult régi hengert

nem éri meg annyiért sem! azért aminél 90ccm-hez kapsz 19es karburátor csonkot...ráadásul nem is membrános-.-"

barátom 60/4e megy 102t, réses, de 21mm-es a szivócsöve, van különbség!

nekem több mint 300ezrem rá ment a 105/3F/M-boyesen csatornás vizhütéses 5sebis 5lamellás1,8as könnyitett kuplungos csodagépemre:D nincs teljesen kész, de megéri az biztos! (ugy jöt az ötlet hogy kicsi voltam egy 250es crosshoz)

előttem hozzászoloknak; pont hogy a gyári 51es hengerekből jó csinálni nagoybb tuningot!, és elárulom, hogy a 70essel ugyanazt csinálnák, mint az 51esekkel: perselyt kiszedik, felbőbitik, ujraperselyezik, blokkot hozzá marják a perselyhez és benne is van=vagyis nem éri meg venni hozzá 70es hengert, ha már alapbol van egy gyári 51es-amugy is a gyárinál van anyag, az utángyári amiket kapsz boltban, azoknál sporoltak az anyagokkal, vékonyabbak a falak stb)

2012. jan. 26. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

Ez mit jelent?

105/3F/M-boyesen

2020. máj. 4. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!