Simson vissza bírná tölteni?





Nem bírná. A Simson töltőtekercse kiviteltől függően 18 vagy 21W-os. De a fényszóró nem is akkumulátorról megy, hanem a világítótekercsről. Mondjuk mindegy, mert az meg 25 vagy 35W-os, tehát az is kevés lesz. Viszont a HS1 izzó jó lehet: olyan foglalatú, mint a H4-es, ugyanúgy halogén, csak 60/55W helyett 35/35W-os.
Egyébként maga az önindítós működés nem igényel semmi módosítást az elektromos rendszeren: az önindítós motorok esetén is ugyanolyan volt minden, a lendkerékmágnes gyújtott, világított és töltötte az akkut. Csak jó kérdés, honnan szereztek önindítós Simson-blokkot, mert borzasztó ritka...





Terepre szánt motorra önindító?
Még sokkal nagyobb gépeken sincs, nemhogy 50 ccm-en. Felesleges súly és még egy alkatrész ami beadhatja a kulcsot. Inkább akksi nélkül, töltőtekercs által leadott áramot is világításra használva, úgy érthetőbb a dolog.
Egyébként hogy gondoltátok az önindítót felszerelni? Szerintem csak a lendkerékre szerelt fogaskoszorún keresztül lehetne ilyesmit tenni rá, de azzal éppen a terepképességeit rontanátok.





Amúgy minden crossmotor berugós ha nem figyelted volna meg. :) Amúgy meg gyenge erre a simson blokk. Talán terepmotornak még egyenes földútra bírná de többet ne várj tőle. Az első domb megfogná a motort. aztán vagy orraesnél vele vagy fel se jutnál a domb tetejére. :D
Haverom akart egyszer vagánykodni a krosszpályán simsonnal. rossz volt nézni. Még lendületből is csak épp hogy fel bírt menni a dombra 2esben. Ha meg egy böhöm nagy cross vázba tennéd a simson blokkot azt még úgy se bírná el. Ha meg a simsont crossosítod ki az meg már hogy néz ki? egy geometriája nem hasonlít a crossmociéra. :) Láttam már ilyet mz ből az is borzadáj :)










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!