Az akkumlátoroknál az átlag 4 év az úgy értendő, hogy összesen, vagy úgy, hogy töltés nélkül? Bővebben lent.
Fater Svájcban dolgozik, negyedikén megy vissza. Anyum kocsijába az akksi 2011 nyarán lett cserélve, a gyári volt benne ami 8 év után halt meg. Anyum totál analfabéta a kocsikhoz, és mondják januárra a hideget, én meg tök be vagyok parázva, hogy mi lesz. Van esély rá h ezt a telet túlélje az akksi?
(kocsi 1,6 benzines)
Összesen. De ha nem a legolcsóbb áruházi no-name akkut veszed, hanem valami prémium kategóriásat akkor jó eséllyel tovább is bírni fogja. Boschból se mindegy hogy olcsó S3-as, vagy S5-ös.
Nekem volt olyan, ami 11 évet bír, úgy hogy sokszor 2 hétig is állt az autó.
De az a 4 év sem törvényszerű és nem úgy értendő, hogy a vásárlástól ahogy letelik a 4. év, ki lehet dobni.
Szervizben ki tudják mérni pontosan, hogy milyen állapotban van az akku, ajánlott-e már cserélni vagy még jó darabig bírja-e.
nagyon egyszerű a dolog,mivel heti 1x használjátok így néha kiveszitek vagy leveszitek a sarukat aztán töltővel feltöltitek.
ha full gondozás mentes az aksi /a kupakok le vannak ragasztva/ akkor mérni kell a feszültséget időnként mert 14,4voltnál már veszélyes.
ha leszedhető kupakos akkor csak kitekered a kupakokat lazára és töltöd pár órát.
érdemesebb nagyobb kapacitású és indító áramú aksit venni nem az ajánlottat mert az ajánlott az mindig az ami ép elégséges neki.
így ha kicsit gyengül már nehezebben indít valamint a nagyobb ingadozás miatt kevésbé tartós.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!