Feszültségszabályzó jó vagy nem? 13.8 alapból és 13.6 világítással. Azt mondta a szaki lárva a szijat hogy szerinte az ékszij a baja mert vékony már. Lehet ez a baja valóban?
Ha csúszna az ékszíj, azt hallanád. Szerintem.
A feszültség érték olyan határeset. Terheletlenül 13,8 és 14,4V között elfogadható.
Lehet hogy így van, én sem vagyok autószerelő. Csak meglepne, hogy csúszik, miközben semmi hallható, látható jelen nincs.
Inkább csak a feszültségérték miatt akartam írni, hogy annyira nem vészes.
Amúgy a szabadonfutó rendben? (Már ha van rajta...)
Én is csak azért vagyok ilyen "okos" a témában, mert nemrég volt generátor gondom. Amúgy otthon nem mernem lekapni. Meg próbapadom sincs itthon, hogy bevizsgáljam...
Szóval én szervizbe csináltattam mert egyszer csak bemondta a generátorom az unalmast és onnantól kezdve nem töltött.
Cseréltek rajta dióda hidat, csapágyakat, feszültség szabályozót.
Aztán azóta olyat produkál az autó, hogy hideg motornál indítás után nincs töltés. A feszültség 12V alá esik. Aztán ahogy bemelegszik, hirtelen felugrik a töltés 14V-ra és stabilan annyi utána is.
Garanciába visszavittem. Mindent cseréltek korábban rajta kivéve a szabadonfutót. Állítólag az volt a ludas. Hidegen valamiért elforgott a szíjtárcsa.
Csak ez adta az ötletet a te esetedben is. De sajnos nekem is csak eddig tart a tudományom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!