A jelenleg 20-25 év körüli kisautóknak lesz valaha
akármekkora értéke?
Figyelt kérdés
Ilyen Opel Corsakra, Vw Polokra, Peugeot 205-ösökre gondolok. Ha egy ilyen kocsi gyári állapotra van visszaállítva, elképzelhető, hogy a pár éven belül (mondjuk mire elérik a 30 éves kort) növekedni fog az értékük, és az emberek megbámulják őket, hogy "nézd már, de rég láttam ilyet", és hasonlók?
Vagy ezeknek inkább már csak eszmei értékük lesz a tulaj számára?
ooo hat persze, egy tobbmillios peldanyszamu tucatautobol barmikor lehet kuriozum, csak varni kell meg 20-30 evet...
2013. dec. 27. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Nagyon sokat zúznak be mostanában, de igen, elkézpelhető, hogy lesz értékük. Bogárból, Kacsából vagy például Fiat 500-ból is mind többmilliót gyártottak, ma már mégis mindegyik ritkaság, a szép példányok ára millió felett kezdődik. De a gyűjtői példányok valószínűleg igazán a spéci modellek közül kerülnek majd ki: GTi-k, kabriók, satöbbi. Egy ilyennek már most is megkérik az árát!
2013. dec. 27. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 szántóvető válasza:
nem lesz,főleg nem 5 év múlva.nem hinném hogy a 90-es évek tucatautóira gerjednének 30 év múlva.talán a különlegesebbekre igen de az alap Corsában vagy a 205-ben nincs semmi rendkívüli.
2013. dec. 27. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Akkor miért lehet az, hogy jó pár ember számára nagy értékel bír egy-egy ilyen autó?
2013. dec. 27. 12:29
5/10 anonim válasza:
Az eszmei érték és a valós érték között nagy a különbség. Előttem már írták, de nekem is ez jutott eszembe: A Bogárból több milliót gyártottak anno, boldog-boldogtalan vehetett ilyet. Ma meg nézd meg egy szebb példány árát, milla körül lesz. De nem egy olyat láttam, ami gyári, patika állapotban 3-4-5-6 millió Forint. A Bogárnak is volt 686 000 féle kivitele, kisablakos, nagyablakos, dupla-szimplablakos, karos vagy elektromos indexes. Egy kívülálló számára ez 5 kilométerről és 5 méterről is csak egy öreg Bogár marad, de hozzáértő szemeknek pár ritkább kivitel ára egy új prémiumautó extrázott árával vetekszik. Persze, legendás kultuszautó, de az abszolút értékéhez nem ad sokat. Pl. ugyanez a 205, vagy a Golf. Már puszira kapsz egy ilyet, de egy 205, vagy egy Golf GTI-ért sokan ölni tudnának.
2013. dec. 27. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Miért ne lenne? Ugyanúgy ahogy most a 60-as években gyártott autóknak nagy értéke van, 2070-ben a mai autók is már sokat fognak érni.
2013. dec. 27. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Attól hogy tucatautó most, még kuriózum lesz, nézd csak meg a Bogárt, vagy akár a Kispolszkit (bár annak még nincs ára).
Számomra már a 205-ös is ritka, lassan fel fog menni az áruk.
Vagy nézd meg az E30-as BMW-ket, pár éve annyi volt mint a szemét, meg mindenki csövesnek nézett benne, most meg repül az áruk felfele.
Ja, a Trabantról ne is beszéljünk.
2013. dec. 27. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 szántóvető válasza:
a Trabant szárnyal,igazi sikersztori.többe kerül mint újonnan.én 100 Ft-ot nem adnék érte az 1. generációs bogárral egyetemben.Kérdező ha van Corsád hozasd rendbe és rakd félre,a dédunokáid örülni fognak neki.
Nem Corsa-m van, hanem most lettem (pontosabban 3 hónapja) tulaja egy Vw Polo Coupe-nak, és szeretném kicsit rendbe tenni. Hiába, az idő vasfoga kicsit leamortizálta kívül belül, szerencsére műszakilag rendben van. Igaz, az ára se volt sok, 150 ezerért jutottam hozzá baráti áron.
Mivel nagyon megkedveltem, és ára már nemigen lesz a közeljövőben, így eladni nem szeretném majd. Idővel rendbe akarom tetetni, hogy minél inkább hasonlítson az eredeti állapotra. Egy újrafényezéssel kezdenék. Van ismerősöm, olcsón megúsznám. A lakatosmunkát meg magam csinálnám, szerencsére ebben van gyakorlatom (édesapám karosszéria lakatos).
2013. dec. 27. 17:47
10/10 anonim válasza:
Egy Polo sosem lesz 'ertekes', barmit csinalsz vele, maximum neked. Hasznald az autot, amire kitalaltak: menj vele A-bol B-be.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!