Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51 idén szeptemberbe...

Tomi005 kérdése:

Simson s51 idén szeptemberbe cseréltem ki benn csapágyakat, szimeringeket. Azon felül semmi tuning. Most szeretnék egy kicsit dobni rajta. Mien tuningKARBIT ajánlatokrá, mejikkkel menne egy kicsit jobban?

Figyelt kérdés

#Simson #tuninkarbi
2013. dec. 24. 12:38
 1/6 anonim ***** válasza:

Azthiszem hogy Amal karbi az modernebb( [link]

De hogy őszinte legyek,valaki szokott variálni a 16 N1 és a 16N3 karbi közt.Gyakorlatilag a gyári karbival is képes jól menni,de ehhez tudni kell jól beállítani is hogy a maximumot hozd ki belőle.Mi a célod?Hogy picivel jobban menjen végre vagy hogy jobban menjen? :)

Nos Én tapasztalatból írom,sokszor segít az is ha beállítod az úszószintet,súbertűt,benzin-levegő keveréket majd variálhatsz,ki kell próbálni hogy meddig megy jobban ha növeled a főfúvókád méretét,és akkor ismét a súbertűt lehet állítani ,mellette a gyertyán és a tüneteken folyamatosan ellenőrizni kell hogy nem kap e túl sokat,mert az sem jó.Szóval Én kezdetben felújítanám a gyári karbiját,beállítanám rendesen és aztán gondolkodnék hogy kell e egyáltalán tunning karburátor.MZ-knél is sokan szokták kicserélni drága modern Bing karbira a karbit,de a fele azt mondja hogy nem jó a másik fele azt mondja hogy jó.Ha valami nem megy,írj rám nyugodtan !

Üdv!

2013. dec. 24. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Egy alap 50-es motoron semmit nem fog dobni a nagyobb karbi, inkább fúrasd fel 60-asra, járasd be rendesen, és jobban fog menni a gyári karbival is, de előbb figyelj oda nyelvtan órán, mert a "mien", és a "mejik" szóban is LY van.
2013. dec. 24. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Azt hogy mien azt jól írta mert az egy netes szleng .Ezt már egyre többen írják így akik fiatalok.

Elméletileg ha nagyobb karbit teszel fel ,annak nagyobb a torokátmérője és több levegőt is tud keverni meg több üzemanyagot tud porlasztani.Ha minden igaz csak akkor kell nagyobbat feltenni ha furatod.Gyakorlatilag a gyári karbival megy a legjobban,ha furatod akkor sem gáz mert hozzá lehet kalibrálni,viszont a fogyasztásod jóval több lesz.

2013. dec. 24. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Értem akkor inkább maradok a gyárinál.
2013. dec. 26. 10:13
 5/6 anonim ***** válasza:

Ez jól fog jönni,igaz mz karbi beállítás,de ugyan az a karbi.

[link]

[link]

2013. dec. 26. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
egy négyüteműt könnyű tunigolni de egy kétüteműt nehezbb mégis többen foglalkoznak vele többet adsz neki kifúja stb a felfuratás a legjobb meg a rezó meg a felömlők bővítése
2013. dec. 29. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!