Simson s51 idén szeptemberbe cseréltem ki benn csapágyakat, szimeringeket. Azon felül semmi tuning. Most szeretnék egy kicsit dobni rajta. Mien tuningKARBIT ajánlatokrá, mejikkkel menne egy kicsit jobban?
Azthiszem hogy Amal karbi az modernebb( [link]
De hogy őszinte legyek,valaki szokott variálni a 16 N1 és a 16N3 karbi közt.Gyakorlatilag a gyári karbival is képes jól menni,de ehhez tudni kell jól beállítani is hogy a maximumot hozd ki belőle.Mi a célod?Hogy picivel jobban menjen végre vagy hogy jobban menjen? :)
Nos Én tapasztalatból írom,sokszor segít az is ha beállítod az úszószintet,súbertűt,benzin-levegő keveréket majd variálhatsz,ki kell próbálni hogy meddig megy jobban ha növeled a főfúvókád méretét,és akkor ismét a súbertűt lehet állítani ,mellette a gyertyán és a tüneteken folyamatosan ellenőrizni kell hogy nem kap e túl sokat,mert az sem jó.Szóval Én kezdetben felújítanám a gyári karbiját,beállítanám rendesen és aztán gondolkodnék hogy kell e egyáltalán tunning karburátor.MZ-knél is sokan szokták kicserélni drága modern Bing karbira a karbit,de a fele azt mondja hogy nem jó a másik fele azt mondja hogy jó.Ha valami nem megy,írj rám nyugodtan !
Üdv!
Azt hogy mien azt jól írta mert az egy netes szleng .Ezt már egyre többen írják így akik fiatalok.
Elméletileg ha nagyobb karbit teszel fel ,annak nagyobb a torokátmérője és több levegőt is tud keverni meg több üzemanyagot tud porlasztani.Ha minden igaz csak akkor kell nagyobbat feltenni ha furatod.Gyakorlatilag a gyári karbival megy a legjobban,ha furatod akkor sem gáz mert hozzá lehet kalibrálni,viszont a fogyasztásod jóval több lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!