Miért nem szabad az autók kormányát álló helyzetben tekerni?
Figyelt kérdés
2013. dec. 22. 23:04
1/17 anonim válasza:
Mert az autó kormányzott kerekein a gumiabroncsoknak nem tesz jót ha állóhelyzetben nyúzva vannak!
2/17 A kérdező kommentje:
csak ennyi? nem a kormánymű hibásodhat meg?
2013. dec. 22. 23:21
3/17 anonim válasza:
A kormányműnek ennyitől nem lehet baja. Egyszerűen nem kerülhet olyan autó a piacra, ami ennyitől meghal. Csak a gumik ugye elég kényes dolgok. Ráadásul kizárólag a gumi tartja a kapcsolatot az aszfalt (illetve kátyúk), és a jármű között. Tehát elég nagy súlyt kell elbírnia, amit ráadásul megspékelsz egy jó kis nyúzással. De ez nem azt jelenti, hogy védni kell, mint üveget a karcok ellen. Ha a helyzet úgy kívánja, akkor állva kell tekerni, nincs mese. Bár ha van más megoldás, ezt jobb kerülni.
4/17 anonim válasza:
Mivel állóhelyzetben nagyobb az ellenállás, így jobban igénybe van véve a kormánymű. Nem vetted észre, hogy nehezebb tekerni állóhelyzetben a kormányt, mint menet közben?
Néha úgy érzem, hogy elvannak kényeztetve sokan a szervóval. Főleg amilyen kérdések mostanában jöttek ezzel kapcsolatban.
5/17 anonim válasza:
Igen, a gumit arra tervezték, hogy gördüljön az aszfalton, nem arra, hogy forgatva legyen rajta. 1-2 tekerés nem árt persze neki sokat, de ha valaki rendszeresen tekeri a kormányt álló helyzetben, a gumi bizonyos helyeken nagyon elkophat és idő előtt cserés lesz (rosszabb esetben megnő a defekt veszélye).
6/17 A kérdező kommentje:
és ha kanyarba farol valaki meg lámpánál csikorgatja a gumit attól nem kopik?
2013. dec. 23. 00:07
7/17 anonim válasza:
Attól kopik és rendesen,ilyen játszadozással hamar kilehet nyírni egy szett abroncsot!
8/17 A kérdező kommentje:
nekem álló helyzetbe könnyebb tekerni a kormányt mint menet közbe mert ellenállása van kicsit
2013. dec. 23. 00:24
9/17 anonim válasza:
Hát már hogyne kopna tőle, azt jelzi a gumisfüst is :D Csak amíg annak van valami pozitívuma (az adrenalin) és meg van a háttere (jó esetben vezetői képességek), addig a helyben tekergetés bármiféle előny nélküle írja le az abroncsokat, ráadásul jellegzetesen a gumi közepe kopik, ami szintén nem feltétlen jó dolog.
10/17 anonim válasza:
Ezt nekem mindig a k oktató mondogatta.
De igaz,megterheli a szervót és a kormányművet.
Guruló helyzetbe tedd egyenesbe a kormányt,amikor van rá lehetőség.
Próbáld ki szervó rásegítés nélkül,és gondolkozz el.
Kressz oktatónak sajátos vezetés technikájuk van.
Kivételek vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!