A motrok mért drágábbak mint az autók?
Szóval a motor mért drágább mint az autó?
Elvégre autó sokkal nagyobb,ergó több mindent kell legyártani,mert ha úgy vesszük egy suzuki újonnan kb 2.5m
Egy normális motor meg kb 3m de mért? Eleve nem kell hozzá műszerfal,ajtók sok aluminium,kárpit sok ülés stb...
Motornál pl csak egy ülés kell,műszerfal nincs csak két műszer.Szóval ez a kérdés régóta izgat.
Továbbá azt se értem mért van a motornak ennyi fokozata,ezt úgy nem értem mert pl más országokban tök könnyen meg lehet szerezni egy motor jogsit,és nem kell ilyen h 2év motor jogsi kell hogy feljebb léphes meg ilyenek.
Bukósisakot se értem,mért kötelező? Jó persze lehet nem védi akkor a fejedet semmi de ez csomó országban nem kötelező,döntse el mindenki maga mért kell ráerőltetni,ha meg meghal nem az én bajom.
"Ferárriba 600LE dolgozik míg motorba kb 60LE,vagy kicsivel több tehát"
A Rába-MAN meg 280 lóerőes, még sem izmozik fele a buszsofőr a pirosnál és nem is hagy állva túl sok sportautót. Sőt, tovább megyek: a Siemens Taurus meg 9300 lóerős, mégsem szoktak az utasok sikongatni a vonaton az élménytől. A lóerő-kozmetikázás talán működik az autók világában, de amúgy teljesen alkalmatlan arra, hogy egy jármű menetdinamikájára következtessünk belőle. Csak emlékeztetőül: egy gyári 1000-es sportmotorral kb. ugyan annyi idő alatt érsz körbe mondjuk a Hungaroringen, mint egy Lamborghini Murciélagoval vagy Chevrolette Corvette Z6-al.
"akkor kéne nyitni külön Motorszerelő műhelyeket ahol ezeket megcsinálnák és máris meg lenne oldva."
Jelenleg is vannak, csak egy motorkerékpár szerelése máshogy zajlik: a tuning általában megáll egy kerék, teleszkóp, meg kipuffogó cserében.
Én annak örülnék ha az A2-es jogosítványt akkor kicsit megváltoztatánk.
Pl egy TRIUMPH THRUXTON 51kW teljesítményű,akkor az A2-őt felvinnék mondjuk 55kW-ra vagy 60kW-ra máris jobb lenne mert máris sok motor megnyílna az elött,akinek A2-es jogsija van.
TRIUMPH THRUXTON meg nem is sportmotor annyira,69LE-vel vagy is kétlem,A azaz a korlátlan meg szerintem jó úgy ahogy van,mert ahhoz nem árt a 24 éves kor elvégre azok tényleg nem 70LE-s mocikkal mennek hanem rendes sportmotorokkal ami drága is,meg vagy 180LE ahogy írtad.
Egyébként motoroknál is van 1 vagy 2 db 3betűs rendszer,ami azért segít.
"míg autóból megszerzet a B jogsit,és azzal majdnem minden nagy dögöt vezethetsz,addig motron mindig kell csináltatni jogsikat. "
Dehogy kell, én is megcsináltam az A-t és vezethetek bármilyen motort... Korhatár nyilván van ahogy a B-nél is, csak itt magasabb.
Jó de az A-hoz kell 2 év motor jogsi nem? Annyira nem értek hozzá de A2 tuti kell hozzá hogy letehessed.
Igazából az A2-őt kellene feljebb vinni szerintem és okés lenne,mert amint írtam egy 80LE-s motornak minek kell 24 éves korhatár? Ilyen 180LE-s sportmotorhoz megértem de az A2 akkor is kevéske.
Mondom, hogy én egyből azt csináltam meg, minden más motoros jogsi nélkül.
Amúgy gugliztam neked:
Aham
Életkor: 24 év
(20 éves kortól bejegyezhető, amennyiben már rendelkezik legalább 2 éves "A2" kategóriás gyakorlattal)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!