Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a legjobb kamionmárka...

Melyik a legjobb kamionmárka az egész világon?

Figyelt kérdés
2013. dec. 15. 11:20
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
28%

Maverich-szerintm.:)

régen mindig azzal mentem az american 18 whels of steel ben anno kedvenc játékom volt :) hosszú eleje meg jol ment. csak rendör mindig megbüntetet gyorshajtásra

2013. dec. 15. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 Agytörzsi Prof. ***** válasza:
70%

A kérdésnek ebben a formában nem sok értelme van. Mit értesz legjobb alatt? Fogyasztást, terhelhetőséget, lakhatóságot, vezethetőséget, stb?

Ezenkívül Európában csak néhány típus fut, az amcsi vasakról vajmi keveset tudunk.

A DAF a legjobban lakható, a MAN-nal karöltve, persze, ha a nagyfülkésekről beszélünk.

A Volvo-kat nagyon jó vezetni, a legjobb váltójuk talán ezeknek van.

A Mercedes Actros nagyfülkés verziója is elég jó, bár motorikusan nem erős darabok.

Az IVECO-t sokan szidják, dolgoztam olyannal is, erős gépek, de valóban sok velük az egyszerű, de idegesítő elektronikus probléma.

A Scaniákat sokan dicsérik, hogy nagyon jó autók.

A Renault Magnum, és Premium-hoz inkább nem is írok semmit, volt szerencsém hozzájuk.

2013. dec. 15. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Teljesítmény szempontjából érdekelne.
2013. dec. 15. 11:35
 4/14 anonim ***** válasza:
95%
Teljesítmény szempontjából nyílván azok az ausztrál óriások, amik több tíz-méter hosszú vontatmányt cipelnek. Vagy a katonai és reptéri vontatási célokra használt tgk.-k. Csak kérdés, hogy nevezhető-e legjobbnak egy olyan gép, ami gyakorlatilag semmilyen más környezetben nem állja meg a helyét? Szerintem nem érdemes szétválogatni ilyen alapon őket, mert már annyira specializálódtak ezek a masinák, hogy mindegyik teljesen másra jó.
2013. dec. 15. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 Agytörzsi Prof. ***** válasza:
90%

Ahhoz guglizni kellene, de azt most biztosan nem fogok. Aki az ausztrál road-train-eket írta, valószínűleg igaza van, azok 3-4 pótkocsit/félpótkocsit húznak, 30-40m hosszban.

Itt Európában a közutakon 400-500 LE közötti teljesítmény az általános. A Volvonak van 660, 760 LE-s verziója is, ebből 660-ast már láttam sima közúti fuvarban.

Aztán ott vannak a special vontatógépek, nyerges kivitel 4-5 tengelyen. A MAN-nak ilyenből, ha jól tudom, létezik 800 lovasa is.

2013. dec. 15. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

A Volvonál 750 a plafon - közúton. A Scaniánál 730 ( igaz ugyanebből a motorból ipari célokra gyártanak 800 lóerő felettit is ). Ha jól tudom az újabb V10, ami már a TGAkba került, az is csak 660 lovas ( a TGXben van V8 680).


A road trainekben a legelterjedtebb motor, az 15 literes sor hatos Cummins ISX vagy a Caterpillar C15, Detroit DD15-16. Ezek mind 450-600 ló közötti motorok. Ha jól sejtem mindegyik 18-as Eaton Fuller váltóval gurul.


Olyan, hogy legjobb meg nincs. Kinek ez tetszik, kinek az. Van aki a Volvora esküszik, pedig vannak ezerszer lakhatóbb fülkék is(mondjuk a VT/VN sorozatot nehéz überelni).

2013. dec. 15. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

En csak azt tudom melyik a ket leghulladekabb.

Iveco Renault.

Mindkettohoz volt mar "szerencsem" . Jelenleg is egy ivecon ulok. Irigykedve nezem a Mercedes/manos kollegakat....

2013. dec. 16. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Ez attól is függ , hogy a két említett márkából mihez volt szerencséd. Én dolgoztam cursor 11-es 430-as AsTronic-os első generációs Stralissal, az valami igazi ipari hulladék. Viszont a facelift utáni cursor13-asok és az új High-Way-ek nagyon jók.

Most tekerem bele lassan az 500 000km-t a Magnumba, amivel dolgozom és annak ellenére, hogy öreg és van már pár nyűgje ( a karbantartás elmaradásának hiánya miatt), még mindig nem cserélném el egy Volvora vagy középfülkés Dafra :)


Akinek jutott normális Iveco vagy Renault az nem panaszkodik rá. Akinek valami leharcolt szeméttelep jutott,az már annál inkább.

Az az igazság, hogy újonnan mindegyik jó ( kivéve a Prémiumot xD ), ha leharcolták akkor mindegyik ugyanúgy alkalmatlan a normális munkára, tök mindegy, hogy Scania, Volvo vagy Renault jel van az elején.

2013. dec. 16. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
En negytengelyessel dolgozom. Itt hamar kiderul mi strapabiro es mi nem az. Hat az iveco bizvast allitom hogy a leotvarabb legidiotabb es legolcsobb technikai megoldasokat alkalmazo szutyok. En ennyit meg eletemben nem szereltem teherautot mint ezeket. Olasz ifa. Tenyleg nevetseges szerkezetek. Olaszt szemelyautoban sem veszek meg egyszer.
2013. dec. 17. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim válasza:

Nem értitek a kérdést ba.szdki!!


A kérdező szempontja szerint, a volvo a legjobb!

2013. dec. 17. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!