1/9 anonim válasza:
Nem mindegyiké! Olyat nem láttál?
2/9 anonim válasza:
Mert nem nehezedik rá akkora teher (a vontatást is beleszámítva), mint a hátsóra.
3/9 SimkoL válasza:
Anno nem volt szervó :) így könnyebb kormányozni. Mint ez előttem szóló is írta nem nehezedik rá akkora teher.
5/9 anonim válasza:
Azon felül, hogy kisebb még meg is van döntve, pl a szöghajtásos mtz-nél szemmel látható, de a jobb nagyobb gépeknél úgy van kialakítva az első híd, hogy csak kanyarodás közbe dől a kerék, teljesen alászedve látványosan megdől, a kisebb fordulókör miatt van.
6/9 anonim válasza:
"amit a hátsó tengelyen lévő feltűnően nagy átmérőjű, terepgumis kerekek fognak közre. Ennek oka, hogy a klasszikus traktorok a vonóerő kifejtése érdekében a hátsó tengelyükre kapták a meghajtást, amit a földeken történő elakadás elkerülésére nagy méretben, és bordázott terepgumival készítettek el."
Wiki :D
A Steiger törzscsuklós és összkerekes.. :P
7/9 anonim válasza:
Mert az elsőhajtást csak akkor kell használni amikor muszáj.
Kb. ez az oka, meg már fejtegették előttem.
8/9 anonim válasza:
Előttem levők leírták, de lefelejtették a fő okot. Azért nagyobb a hátsó kerék, mert ha kifogy az üzemanyag, hazáig el tudjon gurulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!