Minek egyeseknek egy hatalmas városi luxusterepjáró?
Ami még csak nem is terepre lett kitalálva. Városban használják, szerintem az ilyen kocsik 99%a életében nem megy földútnál durvább terepre.
De rohadt nagy az egész kocsi...
Ezekre a fos magyar utakra nem is engednék mást. Egyébként sokkal kényelmesebb hosszú úton egy ilyen autó. És nem mellesleg biztonságos is. Majd megérted, ha lesz rá egyszer pénzed.
Nekem ha lenne ennyi pénzem, 100%, hogy azonnal vennék egy full extrás Mercedes GL 63 AMG-t 52 millióért.
A-a, normál körülmények között is sokkal biztonságosabb egy ilyen. Nézd csak meg a karcagi balesetet a 4-es úton. Az Opel Astra-ban mindenki meghalt, a VW touaregben mégcsak meg se sérültek.
Aztán ott van rezesova rib anc úrnő balesete is.
Csemegézz csak. Nem a terep miatt veszik ezek. Full gazdag embereknek úgysincs durva terepen semmi dolga. És ilyen családtagjai sincsenek, mivel tele van pénzzel és támogatja őket. Max ha szórakozik, kocsikázik, de ilyenre meg vesz egy Hummert, vagy Mitsubishi Pajero-t, ha nem akar kitűnni.
Erre a kérdésre ez a tökéletes válasz:
Figyi. Ezek a SUV-ok a legjobbak a közutakon. Baleset esetén rettenetesen biztonságosak, viszont terepre alkalmatlanok
A vérbeli terepjárók pedig terepen a legjobbak és közútra alkalmatlanok.
Nézd csak meg, tessék.
Oké, az audis halt meg, de azért, mert hülye volt és nem kötötte be az övét. Különben még talán súlyosan se sérült volna. A vérbeli terepjáróból pedig nézd meg mi maradt.
Hát ezért vesznek az emberek olyan drága luxus suvokat. Mert terepen semmi dolguk úgyse, közúton pedig szeretnének a legnagyobb biztonságban közlekedni. Ezek az autók nem is akarnak ennél többek lenni. Nem is úgy árulják őket, hogy terepjáró. Hanem SUV, crossover, stb.
Nyilván egy kicsi autó után jobb, de mire jó egy suv? Mit tud egy ilyen batár amit mercin belül pl egy E osztály nem? Azon kívül, hogy kikúrt nehéz és sokat zabál, semmivel nem nyújt többet mint egy szedán, a szedánban is ugyanolyan összkerékhajtás van, pl az Audi quattro rendszere, vagy a BMW xdrive rendszere, ugyanaz mint amit a Q és X szériákba tesznek, semmivel se jobb, és maga az autó sem biztonságosabb semmivel, sőt, a magasság miatt sokkal borulékonyabb, terepre meg úgyse jó egyik sem, szóval ez sem hozható fel érvként, hogy ott jobban teljesítene, mivel 20 colos felnivel meg peres aszfaltgumikkal szart sem ér terepen...
Felesleges nagyzolás az egész, semmivel sem tud többet mint pl egy A6, vagy 5-ös, vagy E osztály...
Aha... vegyük akkor példának pl a 2007-2008 körüli Q7-est és A6-ost, a legnépszerűbb dízeleket.
Q7 3.0 tdi átlag 11,4
A6 3.0 tdi átlag 9,3
Vagy akár az 5-ös BMW és az X5-ös:
530d átlag 8,1
X5 3.0d átlag 10,2
Tényleg ugyanannyi... Végülis mit számít az a +25% fogyasztás, a lényeg, hogy legyőzd a kisebbségi komplexusod... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!