Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Haveromék kichippeltették a...

Kova 55 kérdése:

Haveromék kichippeltették a 2004 -es 320-as,2 ezresTdi-s bmw-jüket,150paciból 180 lett, és mikor úgy rendesen ráléptek a gázra akkor hatalmas koromfelhő jött ki a kipufogóból, ezért visszavetették inkább. Miért volt ez?

Figyelt kérdés

2013. jan. 5. 19:05
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
37%
Nem volt azzal gond, ilyen amikor sok anyagot kap!
2013. jan. 5. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
37%
Valamiért valamit :)
2013. jan. 5. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
37%
Teljesítményhez kaja is kell...
2013. jan. 5. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
aha értem,de én úgy tudom,hogy chipp után kevesebb a fogyasztás? És ez a füstölés nem valami hibából,vagy bajból ered?vagy nem is kell vele foglalkozni?
2013. jan. 5. 19:34
 5/14 anonim ***** válasza:
68%

Ez azért volt, mert nincsenek csodák. A 180 lóerő valószínűleg úgy jött össze nekik, hogy kicsit elengedték a turbónyomást és több gázolajat küldtek hozzá. Ez teljes terhelésen növelte a csúcsteljesítményt, viszont részterhelésen bedúsult tőle a keverék, a légfelesleg elfogyott, sőt, kevés is lett a levegő, attól meg kormol a dízelmotor.

"...,de én úgy tudom,hogy chipp után kevesebb a fogyasztás?"

Természetesen minden chiptuningot végző vállalkozás ezt ígéri, de a valóságban ez nem így van. A nagyobb teljesítmény az esetek 99%-ában nagyobb fogyasztással jár, ha tehát valaki ki is használja a motor megnövekedett erejét, biztos, hogy nem fog kevesebbet enni az autó. Viszont vannak helyzetek, amikor előnyt lehet kovácsolni abból, hogy nem kell padlóig rúgni a gázpedált, elég csak mondjuk 3/4-ig lenyomni és ilyenkor kedvezőbb is a fogyasztás.

Viszont az igazság még ilyenkor is az, hogy a fogyasztáscsökkenésről és helyből felszálló autókról szóló sztorik nagy része egyszerű túlzás. A tulajdonosok ritkán ismerik be, hogy rosszul döntöttek és alaposan átvágta őket a "dzsippelő".

2013. jan. 5. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
75%
lehet kevesebb a fogyasztás, de nam akkor amikor padlózod a gépet, olyankor bizony több, ahogy a leadott teljesítmény is. Kvesesebb fogyasztás normál haszálat mellett lehetséges motoroptimalizálás után...
2013. jan. 5. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 Ricsi1984 válasza:
40%

A diesel chiptuning semmi más csak többlet üzemanyag, és nagyobb előtöltés. A füst az el nem éget üzemanyag.

Há még jó, hogy többet eszik.

2013. jan. 5. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Meg se éri kichippeltetni azt a bmw-t,mert sztem ígyis húz mint állat.Főleg,ha többet eszik akkor nem éri meg!!!!
2013. jan. 5. 20:45
 9/14 anonim ***** válasza:
van akinek megéri, azt meg te se gondolod komolyan hogy 30 lóerővel többet ad le a kocsi és közben ugyanannyit vagy még kevesebbet is fogyaszt...
2013. jan. 6. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 audiofly ***** válasza:
Nem véletlenül az EGR (Exhaust Gas Return)-t tiltották le? Mert ilyenkor ugye nem nyeli vissza a saját füstjét az autó, persze többet is szennyez. Ilyen esetben viszont meglátod az igazi Füst és Sárm érzést. :) Nem lesz semmi baja az autónak, mond meg nekik nyugodtan , hogy tegyék vissza a chiptuningot.
2013. jan. 9. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!