A "Check Engine" lámpa miért nem gyullad ki ha nem megy a hűtőventilátor?
Figyelt kérdés
Sokszor hallottam, hogy mire észbe kaptak már felforrt a motor, vagy világított az "°F" visszajelző.
Nem lenne egyszerűbb ha rögtön világítana a diagnosztika lámpa, amikor nem indult el a hűtő? Egyszerűen megoldható lenne. Csak egy fordulatszám jelet kéne vinni a ventilátorról az ECU-ba.
2013. nov. 27. 16:57
1/2 anonim válasza:
Fölöslegesen bonyolódna. Drágább lenne a ventilátor is, lenne egy plusz fölösleges kábeled és egy újabb hibakódod. Én pl még sose hallottam ilyent. Régi autóknál látod a mutatót, az újak pedig időben figyelmeztetnek a visszajelzővel.
Menet közben van elég menetszél. Álló helyzetben pedig úgyis hallod, ha elindult.
2/2 A kérdező kommentje:
Új autóknál szinte egyáltalán nem hallatszik már be. A piros lámpa pedig csak 120 fok körül gyullad ki.
2013. nov. 27. 17:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!