Mitől gyullad ki az akkumulátor lámpa a műszerfalon?
Egy 199es Rover 214 esem van és mostanában már 2szer volt rá példa hogy kigyullad a lámpa. a fényem is gyengécske ha a tompítottat használom. amikor felkapcsolom a világításom a műszerfalon az analóg óra ami az időt mutatja elhalványul.
Rámért nekem egy hozzáértő és majdnem ugyanakkora számot mutatott mint az Ő opeljébe szóval elvileg az akksi jó!
a fényem gyenge. a kocsi néha remeg és most ez a fény kigyulladás is.. mivel nem értek hozzá örülnék a jó válaszoknak! előre is köszi!!
Szerintem generátor gond.
Ha végleg elromlik a generátor, akkor egyszerűen leáll a kocsi, bárhol is jársz, bármennyivel is mész.
Jó kérdés..
Attól függ, javítható-e. Ha nem ,akkor lehet-e találni bontottat (Rovernél problémás szerintem), vagy újat kell venni...
Szóval sokmindentől függ.
10.000 ft-tól lehet 70.000-ig bármi
A hidegindítás utáni magasabb fordulatszám azért van, mert hidegen automatikusan több benzint ad a befecskendező neki. Hogy mi a normális az ingadozásban az jó kérdés, elméletileg nem ingadoznia kellene, hanem ahogy melegszik szépen lassan csökkenni.
A generátorra érdemes lenne ránézetned - lehet egy felszabályzással meg kefecserével megúszod, esetleg a diódák/diódahíd cseréjével, de ha megadja magát akkor bizony nem sokat megy majd utána az autó.
Nekem Focusom van, 2005-ös, a generátor (csere) és az akksi (csere) volt 100e forint tavasszal. Persze kérdés abban a Roverben éppen milyen technika van, jöhet ki jóval olcsóbban is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!