Egy kezdő kamionos mennyit kereshet a Waberer's-nél friss kamionjogsival?
SZeretném emgkeresni kezdőként a havi nettó 250 ezer forintot, a 300-at inkább a tapasztaltabbak kapják gondolom, én megelékszem csak 250 ezer forinttal is havonta.
Ezt majd mondanom kell állásinterjún is? Mik a viszonyok?
Lehet fura kérdés, de muszáj kiszállni pl határnál a kamionból? nem nagyon szeretek beszélgetni, ismerkedni senkivel, csak beadom a papírokat, aztán mehetek is?
kollégák milyenek, külföldi pihenőhelyek? szivatósak a külföldiek, meg pihenőhelyeken?
és ez miért jó neki így? nem tudom megérteni.
normális helyen az lenne a cél, hogy megtartsák az embereket, állandó embereik legyenek, nem?
Mi magyarok olcsó munkaerők vagyunk, lassan e téren beelőzzük Kínát is. A vállalkozók közben azért csak rendesen gyarapodnak, kivéve a kényszervállalkozókat, de ők meg már többnyire elhulltak a válságban. Megtehetnék, hogy minimum a dupláját fizetik, de minek tennék, ha találnak mindig olyat, aki olcsón is elvállalja a munkát?
Ez minden területen gond. Kialakult egy ördögi kör, amiből az ország nem tud kitörni. Alacsonyak a fizetések, ezért a vásárlóerő gyenge. A kereskedelemmel foglalkozó cégek nem szárnyalnak. Az ipart szétverték a külföldi érdekek. Ha valakit megkérdezünk az utcán, hogy mondjon néhány magyar export cikket, lehet, hogy egy sem fog az eszébe jutni (most ne az itt gyártott autókra gondoljunk, hanem teljesen saját exportcikkekre). A jó szakemberek elvándorolnak Magyarországról, mert nem fizetik meg őket. Ez újabb ördögi kör. Mert a magyarországi munkaerő színvonala is csökken. Hiába van azért még pár jó szakember Magyarországon, őket simán leírják a többi gyengébb képességű miatt, ezért keveset fizetnek nekik. Aztán ők is elmennek és még jobban lesüllyed a színvonal és az átlagfizetés. Az ország vezetése is dilettáns (nem akarok nagyon politizálni, de ez is ok), akik például az elvándorlásra azt a megoldást találták ki, hogy adót kell emelni. Mert úgy gondolkoznak, hogy ha már visszacsábítani úgysem tudják azokat, akik elmentek Magyarországról, akkor is kell a bevétel az országnak, hát ezt megoldják úgy hogy még nagyobb terhet rónak az itt maradt, egyre szegényebb emberek vállára. Még szegényebbek lesznek az emberek, még inkább csökken a vásárlóerő. Ezzel be is zárul az ördögi spirál, ami 10-20 év múlva fog majd a verem aljára érni azzal, hogy lesz néhány nagyon gazdag ember és sok millió nagyon szegény, akik még a napi kenyeret sem tudják majd megvenni.
Akkor még nem is beszéltem a szociális rendszer összeomlásáról, egyre több segélyen élőt kell eltartania egyre kevesebb dolgozó embernek, akiknek egyre kevesebb pénzből kell megélnie. Egy idő után már nem lesz mit elvenni az emberektől.
Ha rám hallgatsz, inkább beiratkozol most egy nyelvtanfolyamra, ha ugyan nem tudsz már eleve valamilyen nyelvet, megszerzed legalább az alapfokot és keresel egy buszsofőri állást külföldön. Nem vagyok a híve a nagy elvándorlásnak, de ha az összes szakember elhúz innen, akkor majd rájönnek a pénzeszsákok, a mutyikirályok, hogy valamit nagyon rosszul csináltak.
13
fellebezek, lefotózom a km-óra állást, üa. állást indulás-érkezéskor.
És ha kell bíróságra terelem az ügyet, ennyi.
Nem vonhatnak le olyanért amit nem követtem el
250-ért garázs-sofőrnek, esetleg, aki a telepen a kocsikat mozgatja, és semmi felelősség nincs rajta, azt.
Pályán, nemzetközibe, 3-4-5 hetet kocsiba ülni: alsó hangon nettó 400. Az alatt meg se fogom a slusszkulcsot.
de te már nem vagy kezdő gondolom...
amúgy én nem azért irtam ezt mert jajj csoro gyrek 250 et mond jo lesz neki 200 is.. nem..
nekem 250 a minimum.
250 vagy a felelett
Én nem tudok sokat a cégről,nem is dolgoztam ott nem is fogok.Sőt nagyon a kamionozásba sem vagyok otthon.
Faterom csinálta 3-4 évig egy tüzépen.Belföldre járt,szerette is csak hát a fizetés az olyan volt amilyen.Volt olyan hogy 35eFT-ot kapott egy hétre,raktárakból hordta az árút egy 2km-re lévő raktárba.Az úgy kb.4x35e=140eft.Ez ugye nem sok.Viszont ugyan úgy be kellett járni a céghez,kaját vinni kellett stb...Ez tartott egy ideig.Majd jött Komárom-Zalaegerszeg-Szeged vonalak Nagybani stb..Fizetése ugyan úgy maradt kb.
3 év után ott hagyta a helyet.Majd jött a Nagel egy 3-4 hónapig.Hát marhára nem élvezte igaz a fizu olyan 160-170 volt ha jól tudom.Napi 50km utazás ugyan úgy megvolt.
Nagyjából hogy mire is akarok kilyukadni.
Most ami szükséges a Wabihoz vizsgák közel 900eFT-ba kerülnek vagy többe pontosan ezt nem tudom.Plussz mivel újonc leszel nem fogsz ott keresni 250eFT-ot.Sőt én hallottam olyat is hogy 150 meg 160-at kapnak 4 hét folyamatos menésért.Hát így csak a vizsgák díja mikor fog bejönni vissza?Kaja,telefon,net stb.. minden drágább külföldön.Elmész pl.: Párizs felé vagy akár Németországba és esetleg úgy alakul hogy hétvégéd ott töltöd mit fogsz enni?Löncshúst fél szelet kenyérrel? Vagy meg akarsz inni egy kávét,esetleg egyszer meleg ételt enni mégis miből? Nem azt mondom hogy nem lehet spórolni.Biztos lesznek kis rések amiket ki tudsz használni.
Zoltán Kótai videóit ajánlom YouTube-n.
A waberer 's csak arra jó szerény véleményem szerint hogy gyűjts egy kis tapasztalatot és lépj tovább mert ebből nem lesz nyugdíjas állás az FIX.
Sok sikert az állás találáshoz.
Csak egy apró gondolat: nézz el Gyuri bácsi telephelye felé! Tucatjàval állnak ott az pilóta nélküli gépek! Nem azért mert Gyuri bácsi olyan jól fizet,h elég heti 3napot dolgozni a többi pihenő! Majd mikor hó végén közlik,h Hello nem hoztad a géppel az általuk meghatározott fogyasztást akkor koppansz! Vagy ha korongosra kerülsz aztán csak úgy dobálod a korongokat... Ha kártyás az sem jobb! Ott majd a jó öreg mágnes fogja húzatni a pihenő idődet! Egy szónak is száz a vége:Gyuri bácsit messze kerüld el!
Ui.: pereskedni akarsz az ország 10. Leg gazdagabb emberével? Hajrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!