Lada samara 1300 úszószint beállítása?
A keverékarányt nem az úszószinttel kell beállítani. Az úszószintnek a gyári értéken kell lennie, ekkor működik helyesen a karburátor valamennyi részegysége. Túl alacsony vagy túl magas úszószint esetén általában a féklevegős kiegyenlítés szokott először megbolondulni, aztán ész nélkül dúsít vagy szegényít.
A karbi úszószintjét fejjel lefelé fordítva kell beállítani. Az úszó és a karbitető tömítőalátéte között 0,8-1,2 mm hézagnak kell lennie. Ha ennél kevesebb van, magas az úszószint, ha több, akkor alacsony. Figyelni kell rá, hogy az úszó két fele egyforma magasan legyen, mert különben hiába állítgatod a szintet, nem érsz vele semmit.
Egyébként meg nem elég, ha kipucolod a karbit és a fúvókákat, ellenőrizni kell azt is, hogy ne szívjon falsot a motor és kellő türelemmel kell belőni az alapjáratot. Városi üzemben ugyanis leggyakrabban a rosszul tömített karbi és a trehányul beállított alapjárat miatt tud sokat fogyasztani az autó.
A karburátorban, az üzemanyagszint gyári értékétől nem szabad eltérni. Az üzemanyagszint helyes beállítása, Daaz 2108-1107010 típusú karburátor esetében: A karburátor fedél tömítése, és az úszó közötti hézagnak, mind két oldalon 1mm-nek kell lennie. A karburátor fedelét fejtetőre kell fordítani, hogy az úszó legyen felül, ebben a helyzetben kell mérni az úszó mind két oldalán az egy-egy millimétert. [link]
Végül célszerű ebben a helyzetben a tűszelep zárását ellenőrizni.
Gyorsítószívattyú (10-es) fúvókacsöveinek „O” tömítését ellenőrizni kell.
A 2108-1107010 karburátor beállító adatai (fúvókák táblázata):
Karburátor beállításáról bővebben itt lehet olvasni:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!