Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel astra f 1.7 td (isuzu...

Mike0730 kérdése:

Opel astra f 1.7 td (isuzu motoros) teljesítmény növelés tuning tippeket valaki?

Figyelt kérdés
konkrétan hallottam gyári turbónyomás növeléséről is,egészséges kereteken belül,de minden más érdekel ,mit merre hogyan kell?

2013. nov. 21. 13:10
1 2
 1/11 Dörmögő ***** válasza:

Regisztrálj az opelforum.hu-ra. Ott többet tudnak segíteni.

Nekem is hasonló van csak B vekiben. Tudtommal az adagolónál lehetne neki több üzemanyagot adni, de ezeket jóformán csak szakember tudja megoldani (hogy az adagoló és a turbo összhangban legyen).

2013. nov. 21. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Ne nyúlj hozzá, mert aki majd megveszi tőled, az káromkodni fog.
2013. nov. 21. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
42%
Chiptuning maximum, vagy ha többet akarsz akkor már bele is kell nyúlni a motorba. Amúgy jó szokásokhoz híven, gondolom már valahol 500e km körül jár a futásteljesítmény, az ilyen motor pont arra vágyik, hogy feltekerd a töltőnyomást...
2013. nov. 21. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Dörmögő ***** válasza:
Nincs rá chiptunuing.
2013. nov. 21. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Minden motor chiptuningolható amiben van "chip", tehát ECU...

pl:

[link]

2013. nov. 21. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Dörmögő ***** válasza:

F astrába kétféle gyártmányú 1.7-es dieselt szereltek. Isuzut és német opelt.


Amit belinkeltél az a 68 lovas 1.7 F astra, az pedig az opel saját blokkja, nem pedig isuzu diesel. A későbbi astrákba szerelt isuzu diesel már chiptuniongolható de tudtommal az F astrába szerelt még nem.

2013. nov. 21. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

az autómban 170.000 km van,és ez érezhető is,nem csak az órában van ennyi...igen az autóban isuzu motor van,olvastam több helyen hogy a turbo gyárilag 0.2-0.3 bar töltő nyomást ad le max,ezt egészséges keretek között fel lehet húzni 1.0 bar-ig. írták többen hogy felhúzták 1.2 re meg 1.5 re de a motor nem bírta hosszú távon.. különböző tippekre is kíváncsi lennék,pl kipuf,turbó,lefújószelep,adagoló..stb ki hogyan merre csinálja,te szted mi a jó mi a nem ,tapasztalatok,nem fújjogást meg alaptalan fikázásokat kértem.. mint például az "500ezer km van benne és biztos szétvan hajtva ezért.." stb mindenki magából indul ki köszi,szóval még egyszer mondom nem fikázásra,meg a másik leszólására vagyom kíváncsi hanem tippekre,tapasztalatokra,tanácsokra!

köszi mindenkinek! :)

2013. nov. 22. 17:54
 8/11 A kérdező kommentje:
na egyből milyen csönd lett.. :D
2013. nov. 28. 17:22
 9/11 Dörmögő ***** válasza:

Hogy megtörjem a csendet tanácsoltam hogy regisztrálj az opelforum.hu-ra. Ott a minap is olvastam olyan ember hozzászólását aki fentebb húzatta az isuzu blokkot.

Tegnap 18.44-kor írt hozzászólást.

[link]



Ezen a fórumon több embert találsz aki otthon van az isuzu dieselben.

2013. nov. 28. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Csott Attila válasza:

Sziasztok!

Nekem lenne egy kérdésem felétek.

Van egy 93' évjáratú A vectrám,1.7td isuzu motoros.

2-3 hete vettem észre,hogy csöpög az adagolom,de sajnos már eléggé drasztikusan.

Azt tudni kell,hogy felesbe használok tiszta étolajat.

Van e az étolajnak hozzá köze?

Ja és mostanában eléggé nehezen indul főleg na már meleg a motor.

Ezeknek vannak e egymáshoz közük?

És mi a teendőm?Mi az oka,hogy folyik az adagolom?

Előre is köszi a válaszokat.

2014. máj. 27. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!