110-nél még nekem is 2000 alatt van a fordulat, pedig benzinesem van.
A fogyasztáson meg feleslegesen pörögtök. Van aki arra izgul, hogy 6 litert eszik a kocsija, van aki arra, hogy Budapest-Miskolc 55 perc... Ebből egyikőtök sem fog kijönni győztesen, de folytassátok azért nyugodtan, mint az oviban.... az én apukám az erősebb :D
Amúgy volt hasonló kérdés nemrég:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__502..
Mi a véleményem a kocsiról? Automatával nem kellene ( pedig automatám van ).
Ha második, harmadik autónak kell, van egy tágas garázsod, szerszámod, kitartásod, fanatizmusod és egy rakás lóvéd, akkor hajrá.
Ha azért nézel ilyet, mert van 7-800 000kp-d, akkor felejtsd el ( hacsak nem 3 hónap alatt spóroltál össze ennyit).
Nyanyika90!
Imádom a BMW-ket, de biztosan nem vennék 4 literes benzintemetőt, már csak elvi okokból sem. Tudnám tankolni, de akkor inkább egy 530D-t. Picivel gyengém (egyébként nem sokkal), viszont nagyjából 1/3-ad annyi gázolajjal eljár, és ezzel is megvan a Bp-Miskolc 55 perc alatt, ha szeretnéd. :) Mondjuk...ez az 1.6-os Focusommal is megvan, csak ki kell taposni a szemét. :)De persze ez komolytalan lenne.
Szerintem semmi más, csak sznobság manapság 20 litert evő benzintemetőt venni, főleg, ha pont annyi pénzed van, hogy a kocsit ki tudd fizetni. És még nagyobb gáz, ha a 20 literes fogyasztás miatt havonta egyszer veszed elő. :) Akkor már inkább egy rózsaszín 0.8-as diesel Smart. :) Az is kevésbé gáz.
Szóval persze, szép, erős, de kicsit sem praktikus.
"Nagyon nagy élményt tud okozni az embernek, és bár mindenki megtehetné."
Egyetértek!
"Sajnos itt az emberek elég furák, ugyanis, ha már valakinek van pénze tankolni egy nagyobb benzines autót, na az már egy sznob köcsög"
Nem...mindössze azt tartom nagyzolásnak, ha valaki az utolsó fillérjéből vesz egy benzintemetőt, amit nem tud fenntartani, nem tud tankolni, de jól mutat a haverok előtt.
24
Miért ha utolsó filléredből egy 1.0 swiftet veszel az mivel jobb?
ugyanúgy nem lesz pénzed, de legalább nem is élvezed az autózást.
Elve gond ah valaki nagyzolásnak gondolja, ha valaki nagy autót vesz.
Én csak magamnak veszem az autót nem másnak, eleve ezzel a kocsival már nem is lehet vagánykodni, mert már kicsit öreg.
sőtt tovább megyek, mondok egy példát: ha veszel egy 2006-os E60-at 4 millióért, full hitelre, akkor menő leszel?
Annak az embernek még ennyi pénze sem volt, hogy 700 ezret kiadjon egy ilyen kocsiért.
"Miért ha utolsó filléredből egy 1.0 swiftet veszel az mivel jobb? "
Egyáltalán nem jobb..de nem is mondtam ilyet.
Ez az 540i mire átíratod, olajat cserélsz benne, laza 200.000 Ft... Ha netán vezérlést is akarsz, akkor az + a jó ég tudja mennyibe kerül. Aztán tehetsz bele 100 km-ként 8.000 Ft-ért benzint, és perkálhatod a szép nagy biztosítást.
Na meg...vegyél rá majd nyári gumi szettet, még vagy 200.000-ért. Érted mit mondok? Szép autó, tényleg az, imádom a BMW-ket, de a kocsi árát még egyszer ráköltheted jövő tavaszig.
Én csak nem tartom praktikusnak. Szóval...én ha tele lennék pénzzel sem vennék olyan autót, ami ennyit eszik, mert zavarna.
Persze ha ez így megéri neked, akkor vedd meg, persze, és balesetmentes közlekedést kívánok hozzá.
Több, mint 200 ezer
-165 ezer forint az átírása, meg minden ami ilyenkor kell
-15 ezer forint az első biztosítási díj összege
-25 ezer forint az első tankolás, plusz autópályadíj(valahogy haza is kell hozni)
-15 ezer forint jövő év elején a teljesítményadó első részlete
-kb 100 ezer forint a szerviz munkadíj nélkül. (leveőgszűrő, olaj, olajszűrő, pollenszűrő, gyertyák cseréje, autómataváltó olaj, automata váltó szűrő, difi olaj, fékolaj szervóolaj csere, első, hátsó fékbetét, és féktárcsa csere)
ezek az alap dolgok, amiket megg kell csinálni egyből.
Aztán majd jövőre jöhet a futómű felújítás, meg a lakatolás.
Ez barátok között is 320 ezer forint pluszba a vételáron felül, és csak be vannak fieztve a kötelező dolgok, nevemen van az autó, meg el van végezve az általános szerviz.
Ha meg kifekszik az automata, akkor még bármikor jöhet egy 60 ezer forintos bontott váltó, plusz a felszerelés költsége, az enyhít a terhen hogy a régit leadom a MÉH-be, kapom érte 20 ezret :)
Mondhatnám időzített bomba, de még ez sem tántorít el.
Gondolkodok az ügyön.
Oké, számoljunk:
légszűrő: ~4000
olaj, 10L 5W40 17 000( ahol én veszem)
olajszűrő 3500
pollenszűrő: 4500
8 gyertya : min 16 000
automataváltó olaj: 5-6 liter min 10 000
váltószűrő passz
difi olaj vagy 6000
fékolaj 2000
szervóolaj 4-6000
féktárcsa első 30 000
hátsó 25 000
fékbetét első 13 000
hátsó 8000
Ez így váltószűrő nélkül laza 150 000. És akkor még nincs cserélve ablaktörlő lapát, fagyálló, nem tudom milyen gumi van a képen, de ránézésre az is csere és akkor mákod van és az összes többi jó. Se egy kerékcsapágyat, se hardy tárcsát, se egy szilentet semmit nem cseréltél. Azért egy 20 éves kocsinál, már beüthet bármi. Persze, ezek ugyanúgy előjönnek egy Swiftnél is, csak itt egy pár első féktárcsa árából azon komplett fékgenerált csinálsz.
Én nem mondom, hogy ne vedd meg. Már írtam, ha van keret rá akkor hajrá. De az ilyen kérdéseknél mindig elmondom, hogy ilyen korú felső kategóriás autónál nem szabad optimistán hozzáállni, hogy majd vásárláson felül 150 azt jónapot. Volt egy hasonló kérdés, ott is leírtam, ha a biztosítást már nevére kötöd, mert spórolsz vele évi 20 000-30 000-ret az első évben, akkor ez nem a te autód. Akinek kell az a havi 2500 forint is, hogy ilyen kocsija legyen, az ne vegyen ilyet, mert csúnyán rá fog bszni.
És ezt nem rossz indulatból mondom. Az anyagi lehetőségeiddel te vagy tisztában, nekünk semmi közünk hozzá, de szerintem csak úgy vágj bele egy ilyen 550 000-res autóba, hogy átnézeted hozzáértőnél ( az élből egy 20-as ) és ha vállalható akkor is legyen a vételáron, átíráson,a tankoláson,a kötelező vásárlás utáni karbantartáson felül még minimum ennyi, mert nem kizárt hogy szükség lesz rá.
A tankolást azért emeltem ki, mert egyrészt ciki egy V8-cal 2000-ért tankolni, másrészt az még cikibb, ha otthon áll és nincs zseton benzinre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!