Vezetési órákon Ti mit tanultatok?
Szerintem mindenképpen válts oktatót! Ahogy te is írtad, a pénzre hajt és ez sosem vezet jóra!
Nálunk mindig 2 órán át tartott egy alkalom és már az első órákon is vezettem autópályán, sokat gyakoroltuk a parkolást, és mindig volt egy szünet, amikor lerajzolta, hogy az adott alkalom során találkozott szituációban mit hogyan kell/kellett volna csinálnom.
Nekem sose mondott olyat, hogy gyakoroljak otthon...erre van ő! A tanárnál jobban senkinek sem kéne tudnia elmagyarázni és begyakoroltatni a feladatokat.
2-es vagyok
Ja és ettől függetlenül...az első forgalom vizsgán általában mindenki megbukik, tehát ne aggódd magad ezen halálra, sajnos így kell bekalkulálni :/
Szia Kérdező!
Szerintem is válts oktatót, de előtte kérdezz rá nyugodtan, hogy ő hogy gondolta az egész oktatást? Arra játszik, hogy megbuktasson, vagy hogy megtanítson vezetni?
Én az oktatás előtt annyira nem vezettem kocsit, hogy automatikusan az anyósülésre akartam beülni és rám szólt az oktató, hogy talán a vezetőülést próbáljam meg becélozni. A legelső órán (Duna-pláza mögötti oktatópálya) azzal kezdett, hogy elmondta, kb. miket fogunk megtanulni, elmondta az összes kapcsoló nevét és hogy ez típustól függően máshol lehet vagy másmilyen kialakításban. Teljesen az alapoktól kezdte az oktatást ("...amit magad előtt látsz, az a kerek valami az a kormány..." :-D). Elég lassan ment a vezetés elsajátítása és korrekt módon megmondta a kötelező órák után, hogy mi a helyzet. Alanyi jogom lenne vizsgaidőpontot kérni, vizsgára jelentkezni, de szerinte még nem mennék át, mert ez meg ez meg ez még nem megy elég jól. Szerinte még 8-10 pótóra alatt el tudom sajátítani és tényleg így is lett. Elsőre átmentem a vizsgán.
Üdv. Evele
Igem szívat, úgyhogy válts! Nem olyan nagy cucc, csak egy kis papírmunka.
Nekem is első órám úgy volt, mint az előzőnek. Dupla alkalomra mentzem, és az első óra abbólé állt, hogy elmagyarázott minden kezelőszervet (ki is próbáltuk), plusz széen kinyitotta a motorháztetőt, megtanított olajszintet ellenőrizni, megmutatta hol van a hűtőfolyadék- és ablakmosótartály, a biztosítéktábla. Megmutatta a pótkereket, megtanította hogyan kell összerakni az elakadásjelző háromszöget, stb. Az órák egyébként igen, hivatalosan 50 percesek, mert neked is és neki is kötelezően jár ennyi szünet. Nekem ezzel elment az első óra, a másodikban pedig kizárólag a csúsztatott kuplung rejtelmeit gyakoroltuk előre- és hátramenetben, néha kicsit szlalomozva.
Aztán jött a rutin, amíg az a vizsga meg nem lett, addig nem is vezettem forgalomban, mindig úgy mentünk, hogy amikor engem felvettek akkor egy olyan tanulóvezető vitt ki minket a tanpályára, akinek a rutinvizsgája már megvolt. Ott csere.
Szóval a lényeg: válts, mert ez az ember csak a pénzre hajt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!