Szerintetek egy átlagon felüli vezetési képességgel rendelkező 16 éves srác mennyire boldogulna egy 400 lóerő körüli pályaautóval?
hátsó kerék meghajtás, több mint 400 lóerő, kézi váltó, Hungaroring.
Törés lenne, vagy teljesen rendben menne minden?
Szimulátoron sok autót vezetett már és jól vezet.
G25-ös játékvezérlővel rendelekzik, aminek van 6 sebességes váltója meg kuplungja is, jól vezet, H váltós kocsit is.
De ez kicsit erősebb, azért csak 400 lóerő, még ha be is van kapcsolva a DSC.
A játékvezérlő és a szimulátor lehet hogy ügyes dolgok, de benne ülni a mozgó autóban más. Biztos elboldogulna vele, szépen lassan körbe tudna menni, de kizárt hogy elsőre jó tempóban körbemenjen pályaelhagyás nélkül, még ha ismeri is a nyomvonalat.
Ez olyan, mint az önkielégítés és amikor először kerül sor rendes szexuális interaktusra. Már ha lehetek ilyen közönséges... :)
Először szerintem is érdemesebb a parkolóban oda vissza megtenni egy kört és ha tudja kezelni meg nem fél a géptől akkor fel lehet menni a pályára.
sokszor ott bukik el a dolog ha valaki fél hogy összetöri a kocsit, onnantól borul a dolog, mert akkor nem élvezi a vezetést az ember.
A nagy vagánykodás kb. az első kör végéig tartana. Vagy beleállna a derék ifjú a gumifalba, vagy szégyenteljesen kullogna vissza a depóba, miután körbebotladozott a pályán és még az épített Trabantok is lehagyták.
Nem kell egyből csatahajóval nekirontani a pályaautózásnak, érdemes kisebb, egyszerűbb, könnyebb autóval kezdeni. Még mindig sokan vannak, akik azt hiszik, hogy a Hungaroringhez legalább 3-400 lóerő kell. Pedig ha próbálták volna a 100 lóerőnél kicsit erősebb kupás Astrákat, Cliokat vagy (mit fogok én ezért kapni) Swifteket...
:)
Értem, köszönöm a válaszokat, természetesen ezután is jöhetnek vélemények, ötletek, bármit szívesen meghallgatok, bármilyen véleményt.
16 éves srácnak még finom szólva is fingja sincsen arról, hogy mi is a vezetés
NFS-be lehet akármilyen jó, annak a játéknak köze sincs a valósághoz
de ha tényleg átlagon felüli képessége van hozzá, akkor is bele fog bukni a mutatványba, mert van egy olyan dolog, ami nélkül még az ilyen "minischumacherek" is könnyen fejreállnak
úgy hívják, hogy rutin...
Tanulságos volt pár éve, amikor asszem a Renault meghívott pár autós újságírót egy kis vezetgetésre. Ezek már mind nevet szereztek a szakmában, igen sok háromszám jegyű lóerős autót vezettek már, tudnak kilinccsel előre kanyaodni, szóval láttak már pár autót.
Elmélettel kezdődött, hogy a pályán hogyan mit merre meddig. Aztán jött a gyakorlás, formula3000 gépekkel, óvatosan, okosan. Már ott megizzadtak nem kicsit. Aztán beülhettek pár előző szezonban használt Formula 1-es gépbe. Vért pisiltek hogy tisztességesen körbeterelgessék a pályán... a köridő már nem volt szempont.
Amikor mindenki kiautózta magát, akkor megmutatták nekik a telemetriai adatokat, amiket a kocsik küldtek. Volt mellé szöveg is: gyerekek, látjátok, kétharmad fojtószelepnyitásnál és fele fordulatszámnál többet nem engedélyeztünk. Ha rátok engedtük volna ezeket a szörnyeket nyers valójukban, mind itt haltok meg.
A barátod egyszer fizessen be egy totalcaros vagy bármilyen Hungaroring nyílt napra, menjen ki egy már "nem kár érte" elsőkerekes szutyokkal, bármi lehet, tuningolatlan Clio, Corsa, 1.0 vagy 1.3 Swift... öröm lesz nézni, ahogy az arca mérete hozzáigazodik a valós képességeihez, mert az előbb felsorolt autókat sem lesz kiautózni a gépek képességeinek a határáig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!