Power szelep lenne a hibás? Rotax 123.
Ma voltam egy egész napos túrán egy tuareg rally-val(125 ccm). Egész nap az volt a bajom, hogy 1esbe kuhúzattam és kb saccra 7-8000 ford. nál nem ment fennebb addig amíg vissza nem engedtem a gázt és újra húzni nem kezdtem de még igy is kb csak 10-11000 ig. Nem ment fel soha teljesen a ford. és ilyenkor mint a gőzös úgy nyomta a füstöt.
Alacsony fordulaton nyomatékos volt de nem nagyon szerette a magasat még üresben sem.
Régebb nem volt alapjáratom és fulladt melegen is hirtelen gázra, most van meglapően nagyon alacson és egyenletes alapjáratom és hirtelen gázra azonnal reagál de viszont nem lehet "kiforgatni" azt a motort, nem volt a megszokott ereje sem.
Szerintetek mi lehet a gond?
Szerintem gyújtás probléma. Trafó nem ad szikrát vagy ilyesmi.
És még a karburátor problémára gyanakszom.
A power ha rossz lenne akkor nem okádná a füstöt.
Két nappal előtte egyedül motoroztam, elcsúsztam, be egy bokorba ahol vastagabb száraz ágak is voltak. Egy ág darab letörött, és olyan módon ékelődött be a légszűrőházból a karburázothoz vezető gumicsőbe, hogy nagyjából egy hüvelykujjnyi lyuk maradt a levegő áramlásának és így dús benzin keveréket kapott amit nem tudott elégetni.
Neked talán az úszóval lehet probléma, esetleg ahogy melegedik az idő, ez miatt is sok benzint kap. Télen dúsabb keverékre van szüksége, nyáron meg nem tudja elégetni a "téli keveréket".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!