Mondanám hogyha környékbeli vagy segítek, de 3 műszak mellett nincs elég felesleges szabadidőm. :(
Pedig kedvem lenne, alkatrésznek való lim-lom van itthon, több éve veterán mocikkal foglalkozom és talán értek is hozzájuk... :)
Egy ilyet találtam még régebben, ezt nagyon el tudnám képzelni benne, csak ezt meg nem tudnám megfizetni :-(
Még azt is megbocsátanám neki, hogy valószínüleg gyengécske.
Győr, pont a túlsó vége... :D
Én korábban 4T fűnyíróban gondolkodtam, csak nehéznek tűnt összehozni valamiféle normális formájú blokköntvénnyel, hogy azért adjak a korhűségnek is. Persze ffi vázas bringát még át kell akkor faragni, előre valami korhűnek tűnő villát, egy U alakú kormányt lehetőleg fa markolatokkal, valami régies ülést és egy kicsi tankot.
Nem tűnik bonyolultnak, csak mire minden kialakul simán elmegy vele 100 munkaóra.
Ezen nagyon tetszik a kuplung :-)
A hosszú karral feszíti meg a szíjat, és úgy indul el vele.
Hát mit mondjak, nem lehet egyszerű elindulni vele. :-)
Amit én mindenképp szeretnék az kéziváltó a tank mellett.
Hát igen, azért ezek nem 2 napos munkák az biztos. Ráadásul ha sok egyedi alkatrészt akar az ember, az nagyon meg tudja dobni, mire mindet megcsinálja. De pont úgy lesz szép, egyedi gépe :-)
De cserébe nincs sebességváltó az Excelsioron... :)
Az biztos, hogy meglátszanak a beleölt munkaórák ha az ember érti amit csinál.
A rudazatos kéziváltó szép dolog, de kivitelezni se egyszerű, meg verseny közben használni sem - bár utóbbi manapság egyáltalán nem fontos.
Kitartást kívánok ha belefogsz - én megyek dolgozni délutánra, itt az ideje nekiállni az egyéb dolgaimnak. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!