Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha YZ 426f, mi a véleménye...

Yamaha YZ 426f, mi a véleményetek és tapasztalatok róla?

Figyelt kérdés

Annyit tudok, hogy 5 szelepes, 60+ ló, de tartóság és alaktrész árakkal, hogy áll a 250-es 2T motorokhoz képest?

Kaptam a neten jópárat 1500 euro alatt, szerintetek ez vagy ink. egy 250-es 2T verseny cross? Hasonló évjáratban(2000-2003)



2013. okt. 27. 14:00
 1/5 anonim ***** válasza:

ha betartod a kötelező szervizeket akkor ugyan olyan elpusztíthatatlan mint egy DRZ, csak pörgősebb erősebb motor, jobb futómű, kisebb súly. Ebay-en szinte minden alkatrész beszerezhető hozzá.

De ezt nem lehet egy 250-es 2t hez hasonlítani, az szervíz igényesebb , alső fordulaton is nagy a nyomatéka.

Tehát ezeket a2t-ket inkább használják crossozásra, a 426-ot pedig egy keményebb endúrónak mondanám ilyen szempontok alapján.

2013. okt. 27. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Tehát egy ilyennel olcsóbban jövök ki mint egy 250 2T crossal?
2013. okt. 27. 16:54
 3/5 anonim ***** válasza:

hát attól függ milyen darabot fogsz ki, menyire hajtották ki a belét.

Mondjuk én Magyarországon csak úgy vennék ilyen motort hogy annak valamilyen szinten leinformálható az előélete, akár márkaszervíz által, akár számlával igazolt felújítás útján.

De ha csendesen jár a blokkja, nem füstöl vagy csörög, és esztétikailag is normális állapotban van akkor nagyon nem nyúlhatsz mellé. (ha igényesebbek a hirdetésben feltöltött képek akkor abból azért le lehet szűrni hogy szerette a motort és gondos gazda volt, de ezzel az a baj hogy nem minden hirdetőre igaz, csak a nagy részükre)

2013. okt. 27. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Eddig leírtakhoz csak csatlakozni tudnék..

Kicsit részletesebben,olaj csere 1000km-ként.Olyan 2-3l között megy bele,és olyan 2000ft hozzá a szűrő.Sokan össze keverik az YZF-et ha WR-rel.Nem ugyan az.Ezzel is melléfoghatsz.Szelephézagot ellenőrizni kell az olajcserénél.Illetve a vezérműlánc állapotát is.Mivel üzemórás,és ha adva is van neki akár verseny szinten is akkor 1 szezon és dugó csere,vezérlés beállítás stb..

Hibája ami sokszor előfordul,hogy a váltója szétmegy.A 3-dik sebesség egyszer csak nem lesz.Vagy nem fog pontosan váltani.Gyengéje nagyon ennek a motornak.Ha úgy látod,hogy nem jól vált agy pontatlan,ne is vedd meg.Vagy ha menetközbe beüt a gebasz inkább hagyd,ne menj vele.Szét kell szedni és ha szerencséd van akkor megúszod egy léptetővilla cserével,vagy 1 fogaskerék cserével.15-30eft körüli összegekről beszélünk..

Gumit azt szereti enni,de ez alap dolog.Ha esetleg kék a füstöt tol kifele akkor szelepszárszimering a baja melynek cseréje hozzáértőknek egyszerű,de otthon nem tanácsos neki állni.Légszűrő mosás minden motorozás után,és olajzás.

Ha 4T motort veszel és az alábbi hangokat hallod akkor a főbb bajai..

Ciripel- vezérműlánc cserés

Csattog,kerepel- felső tűgörgő és hajtókar cserés

Cincog de elhalkul- szelephézag állítást igényel

kék füstöt okád- szelepszárszimering csere érett

Nem veszi a sebességet,kidobálja- léptetővilla,kapcsolóköröm,és kuplungszerkezet cserés lehet.

Árakat itt olvashatsz..

[link]

2014. febr. 1. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Na, ez tényleg hasznos :D

Eddig sokat hallottam ciripelni ha oda húznak neki de nem tudtam mitől van, az is hogy leirtad mi mennyi sokat segít, köszönöm :)

Ment a zöld kéz ;)

2014. febr. 2. 13:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!