Simson S51-es motoromon 16N1-8-as karbi van. Gyárilag 16N3-4-nek kéne rajta lenni. Csupán a motor működése szempontjából jelent ez valami lényegi különbséget?
Csak a karbi felépítése más, de mindkettővel jól kell működnie. Kinek milyen van rajta azt dícséri, mert neki az vált be.
Az alapjáratot kell beállítani.
Vagy nincs meg a karbi és a henger között a hőszigetelő lemez. A gyári olyan mintha bakelit lenne, és ha ez nincs rajta akkor a karbi felmelegszik és elmennek a beállítások.
Sorrend :
henger-papírtömítés-hőszigetelő alátét-papírtömítés-karbi
Remélem érthető, ha nem akkor még kérdezz :)
A hőszigetelő bakelit megvan tömítésekkel együtt. Ha benyálazom az ujjam akkor a henger szívócsonkján elsercen, de a karbin nem. Azt meg is lehet fogni.
Viszont mintha kirázódna az alapjárat állító csavar, pedig megvan alatta a rugó. Mivel tudnám azt lefixálni? Most néztem nem úgy áll mint előtte és ha betekerem ahogy volt akkor jó.
Tegyél alá egy erősebb rugót és az megfogja.
Meg nézd meg hogy az előző tulaj nem verte-e szét a menetet a karbiban és azért rázódik ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!