Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S51-es motoromon...

Simson S51-es motoromon 16N1-8-as karbi van. Gyárilag 16N3-4-nek kéne rajta lenni. Csupán a motor működése szempontjából jelent ez valami lényegi különbséget?

Figyelt kérdés
Nem tudom van e ehhez köze, de kb. egy 50 perces folyamatos (normál országúti)használat után szeret üresben vagy behúzott kuplungnál leállni. Menet közben nincs gond.
2013. okt. 25. 10:01
 1/3 anonim ***** válasza:

Csak a karbi felépítése más, de mindkettővel jól kell működnie. Kinek milyen van rajta azt dícséri, mert neki az vált be.

Az alapjáratot kell beállítani.

Vagy nincs meg a karbi és a henger között a hőszigetelő lemez. A gyári olyan mintha bakelit lenne, és ha ez nincs rajta akkor a karbi felmelegszik és elmennek a beállítások.

Sorrend :

henger-papírtömítés-hőszigetelő alátét-papírtömítés-karbi

Remélem érthető, ha nem akkor még kérdezz :)

2013. okt. 26. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

A hőszigetelő bakelit megvan tömítésekkel együtt. Ha benyálazom az ujjam akkor a henger szívócsonkján elsercen, de a karbin nem. Azt meg is lehet fogni.

Viszont mintha kirázódna az alapjárat állító csavar, pedig megvan alatta a rugó. Mivel tudnám azt lefixálni? Most néztem nem úgy áll mint előtte és ha betekerem ahogy volt akkor jó.

2013. okt. 26. 17:06
 3/3 anonim ***** válasza:

Tegyél alá egy erősebb rugót és az megfogja.

Meg nézd meg hogy az előző tulaj nem verte-e szét a menetet a karbiban és azért rázódik ki.

2013. okt. 26. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!