Audi diesel motor 90Le VS 110Le, előnyök-hátrányok szempontjából érdekelne? Javítási költségek, meghibásodási valószínűség, fogyasztás szempontjából.
110 LE-ben geometriai változós turbó van, ami dinamikusságot eredményez, mert közel az alap fordulathoz már leadja a teljesítményt, illetve a kuplunghoz kettőstömegű lendkerék tartozik, ami ugyancsak meghibásodási lehetőség.
Viszont PD blokkos, stabilabb az egész a 90-essel szemben.
A 110 lovas nem PD blokkos, csak a 116 lovas.
Fogyasztás szempontjából nincs különbség.
Mind a két motor szinte kinyirhatatlan, azonban a 90 lóerős egyszerűbb konstrukció, igy kisebb az esély a magas szervizszámlára.
Azonban a 110 lóerős motor sokkal jobban megy, szerintem megéri néha többet költeni rá (nem biztos hogy kell majd költeni rá)
Ne okoskodj 3-aska..
Amiről én beszéltem, azok alu szelepfedeles tdi-k, az azt jelenti hogy a blokk teljesen PDTDi kiépités, de gyárilag rárakták az adagolót és a TDi hengerfejet.
Hello,
Tehát akkor, ha jól értem audi-vw motorból van: 90Le-110Le-115Le és még 130le. Ha jól veszem ki a 90Le a legegyszerűbb, legigénytelenebb konstrukció. A többi már variált verzió. De mi az, hogy PD?
Üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!