Új motor: "kemény bejáratás"?
Több helyen is olvastam, hogy új négy ütemű motoroknál már nem ajánlatos a kézikönyv szerinti babusgatás, hanem (módszeresen, de) keményen kell járatni őket.
Erről mi a véleményetek? Válaszban írjátok le honnan tájékozódtatok a témáról.
Én is úgy tudom hogy a motorokat már keményen kell bejáratni több okból is
-kis fordulaton nem áll be a kenés,az olaj nem mindenhová jut el és a motor nehezebben melegszik
-A tömitőgyűrű nem fog optimálisra kopni,tehát ajánlott nem kímálni a motort.
De igazából az egész hülyeség,nem 60 években járunk ahol a bejáratás tényleg fontos volt,most már precízen alakítják ki a hengereket és a henger helyét is,meg amúgy is minden jármű a gyártosorról kiérve egy teszten esik át ahol kipróbálják a motort,ha nem működik beolvasszák vagy felhasználják a motor jó dolgait és kész,tehát innen is láthatod hogy már nem olyanok a motorok mint nagyon régen! Audi gyár tesztpályáján is hajtják a kocsikat és a féket is komolyan ellenőrzik,ez van muszály! Tehát az is lehet hogy az új kocsid valójában nem is teljesen szűsz,csak vissza állítják a km órát,de viszont jó is mert ők az úgymond minimális bejáratást is elintézték,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!