50-es alumínium henger bejáratása?
kb ja..
Inkább az a lényeg hogy kevés időt töltsön a motor magas fordulatszámon. És a motorféket is kerüld mert akkor még kenőanyagot se kap a henger ,mert üzemanyag se jut olyankor bele. Amiben ugye van kenőanyag is. Abból indulj ki hogy bejáratásnál még minden passzos és a nagy hőre az anyag kitágul. Na akkor szorul be a dugó! Ezért ne gyilkold míg be nem járt azaz ösze nem csiszolta magát a dugattyú a hengerrel.
És ne csináld azt, hogy folyamatosan berakod x sebességbe, és mész 200km-et 50-el, hanem érdemes különböző fordulatszámon menni, ne vállasodjon ki!
Plusz ilyenkor jobban melegszik, tehát nem állj meg sokat. (Elindulsz-megállsz pl 30 méteres utcánként, akkor az besül.)
Bár a mai hónolásoknak nem kell olyan komoly bejáratás, de ártani nem árt!:)
500km után már lehet kóstolgatni a nagyobb fordulatot. De a bejáratás 1000km. Tehát addig ne nyelezd hosszan.
Egyébként a henger acélperselyes vagy keménykrómos(nicasil)? Nicasilnál valóban kevesebb a bejáratás, Itt a henger minimálisan kopik, inkább a gyűrűk idomulnak hozzá.
Acélperselyesnél a hengernek is sokat kell kopnia.
Húzhatod, de azért ne hosszútávon.
Szóval 1000k-ig csak ésszel.
És persze több olaj kell neki! Bejáratós keverék mindig olajban gazdagabb legyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!