Egyszerűen nem találok ésszerű választ. Rendben hogy diesel, de miért kell koromgyártót csinálni belőle? Azt is megértem ha valakinek nincs pénze jobbra/fiatalabbra... De sokan vannak akik vesznek egy jó állapotút(ami nem füstöl),és egyből megpiszkálják hogy okádja az anyagot,esetleg tuningolják(dieselt??)
Szvsz. A Diesel nem erre való...Hanem a megbízhatóságra(márka válogatja)az alacsony költségű közlekedésre,épp emiatt teherszállító eszközökbe szánt járművekbe. Nem tudom felfogni hogy mit gondolnak az emberek mikor azt mondják "Füstöljön csak" "Az a jó ha füstöl" "Hát ez marhajól füstöl!"
Traktorba is persze! Az is tud amugy füvet nyirni,csak van bene nyomaték is ;)
2013. okt. 17. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
22/27 anonim válasza:
3km/h-ra áttételezve egy pannónia blokkos traktor is elvontat annyit mint az MTZ 80-as ha van elég tapadás, szóval ezt a nyomaték dolgot ne feszegessük, mert semmi értelme, úgyis a 100kg-s nagyapám nyerne, mert ha rácsimpaszkodik a szőlőprés 1m-es karjára 1000Nm nyomatékot tud, mégse halad sehova...
2013. okt. 17. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
23/27 anonim válasza:
Egyszerűen annyi az igazság, hogy az adott fordulatszámhoz tartozó pillanatnyi nyomaték adja a teljesítményt, s minél nagyobb ez a teljesítmény, annál jobban gyorsul az autó, de hangsúlyozom, hogy ez is pillanatnyi teljesítmény, s nem a maximális. Ezért nem ér semmit a gyártók által megadott szép teljesítmény és nyomaték, mert az csak a maximumot tükrözi, amit egy bizonyos fordulatszámon tud az autó. Sokkal fontosabb a nyomaték és teljesítmény görbe!!!
2013. okt. 19. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
24/27 szántóvető válasza:
talán azért mert ha kormol akkor abból látható hogy tuningolt autó,azt meg menőnek gondolja a tulaj.minél jobban kormol,annál jobb.
"A Diesel nem erre való.."
"a benzin fűnyíróba való"-ezeket nem lehet így behatárolni mivel az igényeink különbözőek.
mikor a füstkártya megújításkor a cigarettafüstöt fújták a szenzora és így a legrosszabb kocsi is átment,azok voltak a szép idők..
2013. okt. 19. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
25/27 Főzős Laci válasza:
Egyszerűen Magyarországon csak az a divat:"-Ami a csövön kifér!".Mi magyarok nem szeretjük az egészség prevenciót,a családi ház állagmegóvását,és ugyanígy nem foglalkozunk az autót jó műszaki állapotával.Én most nézegettem ezeket a témákat,tehát hogy milyen "kezelések" léteznek egy öreg dízelautóhoz.No,meg hát ez bizony pénzkérdés is.Mostanában ezeket inkább elodázzák,mert kell a pénz másra.Nem divat kérdése ez,ez a sanyarú sors kérdése!
2013. okt. 24. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
26/27 anonim válasza:
Röhög a vakbelem. Az 1.9 TDI-t egy lapon említeni a nyomatékkal?? XXD Négyhengeres kis szutyok gyorsításkor az ülésbe se présel bele. Nemtudom minek istenítitek ezeket az öreg roncsokat... Jujj Vettem golfot már golfos vagyok mindenkinek odakormolok aztán felmegyek a szmókendf***omra kiposztolom. Kár hogy egyesek nem tudják helyén kezelni a dolgokat. Az 1.9 TDI NEM versenyre lett kitalálva kizárólag arra hogy a csóró is járhasson autóval. De a csúcspont nekem az a dízeltalálkozó volt XXD Ha ennyire gerjedtek a füstre akkor fulladjatok bele :D Legalább addig se a közúti levegőt rontjátok ezekkel a sz*rokkal :D Üdv egy 1.8 GTI Golf 2 tulajdonos!
2015. máj. 17. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
27/27 anonim válasza:
az a nagyapám a 100 kilójával gyárt 1000nm-et a szőlőprésen, az oda vert :D
arról már senki nem dumál, hogy a lóerő az a nyomaték és fordulatszám szorzata :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!