Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nő a fogyasztás ha ki szedem...

Nő a fogyasztás ha ki szedem a katalizátort a kocsimból?

Figyelt kérdés
El tört a kerámia benne és csörög. Ki szeretném szorni, ütni belöle. Hangosabb lesz tőle? A fogyasztásban fel fog tűnni?

2013. okt. 15. 21:34
 1/8 anonim ***** válasza:
Fogyasztásban nem hinném,hogy változna,mivel ez csak a környeztvédelmi norma miatt van beszerelve.Talán mélyebb lesz a hangajs kissé,és lehet kicsit jobban is fog menni,mivel könyebben tud kipufogni.
2013. okt. 15. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Viszont műszaki vizsgán belekötnek.
2013. okt. 15. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Azt tudom, de most volt nyáron műszaki és addig ki szedném, amíg összegyűjtök egy újra. Amúgy ezek érezhetően visszafogják az autót?
2013. okt. 16. 17:58
 4/8 löncskonzerv ***** válasza:

Ismerős pdtdi sharanjából kivettük, az eredménye :

-kb 1 literrel többet eszik

-jobban füstöl

-mélyebb lett a hangja

-jobban reagál a gázadásra

nagyjából ennyi

2013. okt. 16. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Jobban visszafogja? Éppen ellenkezőleg: ha kiszeded a katalitárort akkor érezhetően erősebb lesz.
2013. okt. 16. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Mitől enne többet magyarázd már el?
2013. okt. 16. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
kérdeztem, nem mondtam tehát nem tudom máshova menj okoskodni nagy okos..
2013. okt. 17. 14:41
 8/8 anonim ***** válasza:

Úristen az égben...


Katalizátor működése -


Lambda szonda mér egy CO értéket. Ha magasnak találja a computer, akkor DÚSÍTJA a keveréket. Ugyanis az el nem égett szénhidrogének -dús keverék- ilyenkor a katalizátorban égnek el, szétbontva termikus úton a Nitrogén és Szénoxidokat. Majd -kétutas katalizátor- a katalizátor MÖGÖTT mér megint egyet (referenciamérés) hogy jó e már a CO? A két érték között játszik a befecskendezett keverékkel.

Ha nincs katalizátor a két szonda között, akkor az történik, hogy a második szondának iszonyat szar lesz az értéke és ilyenkor -általában- beáll egy középértékre a dúsítás és kigyullad a "check engine" lámpa. Ha csak egy szonda van a rendszerben, akkor jobb a helyzet. Látszólag nem fog változni semmi. Viszont mivel nincs fojtása a rendszernek, bizony JOBBAN fog menni tőle. De nagyon. Próbáld ki hogy lekötöd a szondát. (Adatvezeték széthúz) Ha -mondjuk Ford- normális rendszer, ad egy középértéket, kicsit csökkenni fog a fogyasztásod, viszont jobban fog menni az autód. Ez egyszerű fizika. Ált. isk. 4. osztály.


Én kiszedettem az első Mondeomból, kb 10+ ló (136-ról felment 145-re, padon mért) fix 10 liter fogyasztás, mindig, minden körülmény között. Városban nem rossz egy két literes autótól, amivel mennek mint a töketlen... :D

2013. okt. 23. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!