Nem igazán.. Tudnának azok többet is menni, nagyobb áttétellel, de akkor és azon a pályán rosszabbak lennének a köridők, mert hosszabb áttétellel (ami a nagyobb sebességhez kell) rosszabb a gyorsulás.
A másik ami fontos, a nagyobb sebesség érdekében csökkenteni kéne a leszorítóerőt, amitől csökken a légellenállás is, de akkor meg a kanyarokat csak kisebb sebességgel tudná venni, ettől megint rosszabb lesz a köridő. Minden mindennel összefügg, és akkor még csak kettőt ragadtam ki a sokból, na az egyensúlyt nehéz megtalálni. Be lehet állítani az autót, hogy jobban tudjon az előzés ellen védekezni és be lehet arra, hogy utól tudja érni a másikat, de akkor nehezebben előz...
2013. okt. 15. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
nem a sebességkülönbség számít legfőképpen az F1-ben.
Hanem, hogy milyen maximum sebességgel tudja a kanyarokat bevenni, milyen gyorsan tud lassítani és a legfontosabb a gyorsulásuk. Tehát hány másodperc alatt gyorsulnak mondjuk 60-ról 240-re.
2013. okt. 15. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Erőre nem sok különbség van köztük. Inkább csak a körítés.
2013. okt. 15. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Erőben nem nagy az eltérés a Ferrari, Renault és Mercedes motorok között. A többiben már annál inkább. Amúgy az egyenesben való sebességkülönbségek meg legfőképp a váltó áttételezésétől, és a kanyarból való kigyorsítástól függ, az meg közvetlenül az aerodinamikától.
2013. okt. 15. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 Dörmögő válasza:
Még a csapaton belül is előfordul 10-20 km/óra sebességkülönbség a két azonos típusú autók között. Attól függ hogy az adott versenyzőnek milyen a stílusa, és ennek megfelelően hogyan állítja be a kocsi aerodinamikai elemeit. Mikor 2007-ben Kimi Raikkonen a Ferrárinál volt akkor sorra lassabb végsebessége volt mint az ugyanúgy Ferrarival versenyző Massának. Kiminek a lassú etapok voltak az erősségei, és nagyobb leszorítóerővel versenyzett mint a csapattársa, de ezzel párhuzamosan a végsebessége kisebb volt. A lassú szektorokban gyorsabb volt, a gyorsabb szektorokban meg lassabb mint Massa, de lehet hogy az egész körre tekintve ez volt a gyorsabb.
2013. okt. 15. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Logikátlan a kérdés...
Hogy ne lenne? Ha nem lenne köztük sebességkülönbség, akkor Vettel miért érne körbe gyorsabban mint mindenki más? Miért lenne 3-3,5 másodpercekkel lemaradva a marussia meg a caterham? Ők se ugranak ki sörözni közben! :)
2013. okt. 15. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 Dörmögő válasza:
Pont Vettel a redbullal szokott az egyik leglassabb lenni az egyenesekben.☺
még milyen szerencse, hogy azért kanyarok is vannak a pályán...
2013. okt. 16. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
okostojások... meg lepontozók... a kérdésben SEBESSÉG KÜLÖNBSÉG szerepel, és NEM VÉGSEBESSÉG KÜLÖNBSÉG... előbb értsétek meg a kérdést, aztán osszátok a kezeket...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!