Hány Km számít soknak az újabb autóknál?
Igazából elég fiatal vagyok (20/f) és nem nagyon tudom, hogy mennyi az az annyi. Mi az a kilóméter, ami már sok egy ilyen autónál?
Köszi!
Szívesen és tényleg kb. bele nem merek gondolni, hogy egy ilyen Audinál milyen árak lehetnek. Az én mercim lóf@ .sz ehhez képest, mert az csak egy clk, de ez az audi egy tök fiatal full luxuskocsi, ennél feljebb ugye már csak az A8 van, az aztán az ajjaj, ohh ba zmeg.. De mint mondtam ha használt kocsi, akkor tényleg a két véglet szerint járjon el az ember. Ha kevés a pénze, munkából, szóval önerőből veszi, akkor használtan ne prémium autót vegyen az illető mert rá fog tudodmitcsinálni. Aztán van a másik véglet, hogy rengeteg pénz van és akkor tök jó, 6-7, vagy akár 10 millával olcsóbb 1-2 éves full luxusautók kevés km-rel, mert a full gazdag tulaj évente váltja a kocsiit és tényleg vigyázott rá, szervizelte, mert van zsé. Viszont ezek az autók belekerülnek 15-20 millába használtan...
Nos ez az audi a6 amit linkeltél: Először is ez a legkisebb motorral szerelt dízel. 140 lóerő. Tehát ezt valszeg azért és úgy vette a tulaj, hogy akart egy felvágós, komolynak látszó autót, amivel beállhat a disco elé, meg mittomén milyen nagyképűségekre használta. És tényleg, mert lesd meg a hátulját, nincs rajta motor jelölés. Szóval ki gondolná h ez csak egy 140 lóerős dízel? Tehát megvette, csak tankolni ne kelljen sokért, meg fenntartani se. Bár egy ilyennek is olyan szervizköltségei vannak h az hihetetlen... Mivel prémium autó, ráadásul fiatal, tele elektronikával meg minden szarral. Ebben ha elromlik valami, könnyen szarba teszi bármelyik átlagos pénzügyi háttérrel rendelkező embert. Gazdag meg ugye nem vesz ilyet... Mert miért venne egy 5 éves 140 lóerős dízelt? Ezt az autót pont olyannak fogja tudni eladni mint amilyen ő maga is... :) Bár bocsi, kereskedős, mivel látom 20%-tól elvihető.. :) Azoknak ténylegesen el lehet passzolni bármit, max persze olcsóbban veszik meg, de a lényeg h az ezernyi hibával túl adjon rajta. Na és itt a másik nagy gond. Hogy a kereskedő meg aztán a lehető legolcsóbban megcsináltatja kontár ismerőseivel, hogy legalább autó formája legyen. Tehát az se baj, ha törve volt. Meg kitudja mi, megcsinálják lényeg h beinduljon, 100 km múlva leáll, de az ugye nem a kereskedő gondja. Na és innentől jön elő a féktelen pénztemető tulajdonsága.
Amúgy km is van benne, már annyi is amennyi bevallanak :)) Ilyenkor már pont esedékes pár (drága)kopó alkatrész cseréje.
De a lényeg, érdemes bizony inkább átlagosabb típust választani, sokkal jobban jársz és csak az embléma lesz más, minden másban több lesz. Lóerőben is :)) Pl. Ford, Volvo, Mazda, Honda, Toyota, stb. Lesd csak meg! :-)
Húú, micsoda válasz. Legalább tudom, hogy hogy működik ez az egész. Kétségkívül elhiszem. Igazából még most a tanulmányaimat csinálom és másfél év múlva végzek. Később meg szeretnék kimenni külföldre, Németbe, aztán ezeket ráérek akkor eldönteni, meg amit a pénztárcám is megenged ugyebár. (Ezek az autók komoly motivációs dolgok az életben :P )
Most MEGDOLGOZTAM egy 93as, peugeot 106osért. Elég durva állapotban van, 2-3 évet valahogy még csak le fog húzni, aztán meglátjuk. Ha nem német autó, akkor japán lesz. A sógorom dícséri agyba főbe őket és nála bizonyított is már elég sokat, de végezetül a pénz fog dönteni. :)
Majd pár év múlva beírom, hogy mi lett a szerencsés autó, aminek a gazdájává váltam :P
Köszi még egyszer!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!