Sportosabb autó 1-2 millió körül?
Sportosabb autót keresek 1-2 millió forint körüli áron.
Japán autó előnyben, és szeretném, hogyha lazább vezetési stílussal(normálisan) városban olyan 10 litert fogyasszon.
Milyeneket javasoltok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem értem az itt kérdezőket. Nem értem... A végén majdnem mindegyik a BMW-nél köt ki. Komolyan mondom... Japánnal indult és BMW lett a vége és akkor még megkérdezi az embereket, amikor nagyon jól tudja, hogy BMW-t akar. Akkor miért tetted fel a kérdést? Miért? Miért? Miért?
A BMW igen, jó, nem hiába veszik, aki felfedezte magának, rájön, hogy jó. De sajnálom látni szegény BMW-ket, amik éjjel nappal, tűző napon, rekkenő hidegben kint pusztulnak a szabad ég alatt.
Legalább a C200 Kompressor-t gondold meg, sokkal ritkább, és érdekesebb technika. Bármelyik lesz a kiszemelt, inkább 2 millió környékén kell nézelődni és minnél kevesebb km-el (így a külföldről behozottak ki is lőve, mindben van min. 400e km). Mert a drágábbak jobb állapotban is vannak és nem kell rájuk költeni, majd az állapotfelméréskor ez ki is derül. Dízelt csak kevés km-el vennék, vagy friss szívósor és turbó cserével, amit számlával igazoltak és a motortérbe benézve is látszik, hogy megtörtént az alkatrészcsere. A C200-asból is a kompresszor miatt minél kevesebb valós kilométerest keresnék, vagy olyat, amiben már cserélték, szintén számlával, bizonyíthatóan. Sima szívó benzines BMW-ből már nyugodtan megveheted akár a 200e kilométereseket is, ha az valós, mert még elfutnak vagy kétszer, háromszor ennyit nagyobb gond nélkül, sok kilométerrel már ezt se vennék, mert 400e km felett lehetnek gondok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Subaru Imprezda
Mitsubisi Evo
Mazda Rx 7
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Ja és max. 168 lóerős lehet ettől semmivel sem több, mert akkor már jelentősen több a teljesítményadó."
Ez felejtős, a régi luxusadó berögződött mindenkibe és a kalkulátorok motorjából is elfelejtették kiszedni. Nincs már 170/225 ló feletti büntetőszorzó, nyugodtan nézhetsz erősebb autót is.
A fentebb BMWknél leírt okok miatt én nem ajánlanám az Imprezás és a Lancer Evot sem ebben az árkategóriában. Ami fiatal és olcsó, annak véres a nyaka, esetleg akármelyikből egy idősebb, de már rendbe szedett autót.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!