Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért kell letekerni az...

Miért kell letekerni az alapjáratot ahhoz, hogy beinduljon?

Figyelt kérdés

Ford Escort 1.8 szívódiesel. Ahogy hül az idő, mindig kisebbre kell venni az alapjáratot ahhoz, hogy beinduljon. Januárban már teljesen ki kell tekerni az alapjárati csavart. Akkor ráindítózok, elindul, járatom pár másodpercig, leállítom, visszatekerem az alapjárati csavart, hogy ne fulladjon le minden piros lámpánál, újraindítom, és használható. De ezt minden áldott reggel el kell vele játszani, amit azért eléggé meg lehet unni.

Lehetséges, hogy van erre valami megoldás, avagy ez csupán annak a jele, hogy érik a motor/adagoló generálra?



2013. szept. 14. 18:00
 1/2 anonim ***** válasza:
Hát ez tényleg érdekes jelenség, tuti az adagolóval van valami baj, de nem feltétlenül kell generálozni, szerintem az a baj, hogy túl sok üzemanyagot kap, és azért fullad (bár akkor nyáron sem kéne beinduljon). Szóval azt mondom, hogy vidd el valakihez, aki ért az adagolókhoz, hogy állitsa be, ha lehet.
2013. szept. 14. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Ez diesel, annyi üzemanyagot kap, amennyi a gázpedál állása. :) A jelenség az, hogy csak kevés üzemanyaggal indul el, kicsit többel nem. Annyira kevéssel, amelynél már alapjárat úgyszólván nincs is.

Amúgy nem újdonság a jelenség számomra, a Fiat Panda 1.3D-m is ugyanezt csinálta... de az péppé rohadt még mielőtt komolyan foglalkozni kezdtem volna a dologgal. :)

2013. szept. 14. 18:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!