Miért kell letekerni az alapjáratot ahhoz, hogy beinduljon?
Ford Escort 1.8 szívódiesel. Ahogy hül az idő, mindig kisebbre kell venni az alapjáratot ahhoz, hogy beinduljon. Januárban már teljesen ki kell tekerni az alapjárati csavart. Akkor ráindítózok, elindul, járatom pár másodpercig, leállítom, visszatekerem az alapjárati csavart, hogy ne fulladjon le minden piros lámpánál, újraindítom, és használható. De ezt minden áldott reggel el kell vele játszani, amit azért eléggé meg lehet unni.
Lehetséges, hogy van erre valami megoldás, avagy ez csupán annak a jele, hogy érik a motor/adagoló generálra?
Ez diesel, annyi üzemanyagot kap, amennyi a gázpedál állása. :) A jelenség az, hogy csak kevés üzemanyaggal indul el, kicsit többel nem. Annyira kevéssel, amelynél már alapjárat úgyszólván nincs is.
Amúgy nem újdonság a jelenség számomra, a Fiat Panda 1.3D-m is ugyanezt csinálta... de az péppé rohadt még mielőtt komolyan foglalkozni kezdtem volna a dologgal. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!