Simson baj! Lehetetlen alapjáratot állítani, friss szimering, és csapágycsere után. Ötletek?
Fúrt henger, új dugó, új szimeringek, új csapágyak.
Azt produkálja, hogy vagy nincs alapjárat...vagy, ha pedig beljebb tekerem a csavart, akkor hirtelen elkezd felpörögni, de ha kiljem akár egy csöppet is, akkor puff leáll...:/
Régi simosnos vagyok láttma sokmindent, de iylet, ohgy szimeringcsere után, is ugyanolyan mint előtte...tanácstalan vagyok.
Karbin is már midnent néztünk, tekergettünk állítgattunk..semmi..:/ gyujtáson szintúgy. és nem is indul be, melegen, cska szivatóval...ennek nem iylennek kéne lennie..:/
Ráadásul nem is az én motorom. haver msot költött rá 10 ezret, és erre ugyanolyan mint volt..pofámrol sül a bőr, mert én tanacsoltam neki ezeket, és mondtam hogy biztos jólesz..:/
" és nem is indul be, melegen, cska szivatóval..."
Gondolom valahol el lehet dugulva.
Karbi típusa?
értem..
én si a falsszívásra gyanakodtam, mert tok ugy viselkedik, mintha szimeringes lenne, akkor szokta ezt csinalni..:/
de mivel az most lett kicserélve, gyanus hogy nem lehet az...
nekem sincs már más ötletem, mint másik karbi.
A karbi tipusát még mindig nem sikerült leírnod, de egy kis adalék:
Pl. a 16-N3-nál nem szabad a súber ütközőcsavarját elállítani, mert leáll az alapjárati rendszer, és a gyárilag leplombált alapjárati levegőt se érdemes tekergetni, mert az életben többet nem tudod beállítani!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!