Neked se kéne régi leharcolt használt kocsi? Miért fikázzák sokan a régi autókat, hogy nekik nem kéne?
Nem egy ismerősöm leszólja azokat akik régi autóval járnak(90-80 as évekbeli) hogy gázak, nekem nem kéne, ciki velük járni.
És inkább buszoznának, mint hogy egy 20 éves opellal járjanak.
Most csak adják a "Én olyan menő vagyok, nem égetem magam ilyen kocsival" stílust, vagy tényleg inkább tömegközlekednek, mint hogy egy régi autóval mehesennek?
Te se mennél egy régi láthatóan régi autóval? Inkább te is tömegközlekednél?
Attól függ.
Én egy 1950-es években gyártott Citroën DS típusú kocsival örömmel mennék..
De nem biztos hogy vennék egy 1980-as ladát.
Hogy miért?
Ha az első kocsit megtudnám venni, akkor azt jelentené, hogy gazdag vagyok, és bőven lenne pénzem tökéletes állapotba hozni, állandóan szervizelni.
Ha a második kocsit tudnám megvenni, akkor azt jelenti, hogy nem sok pénzem van, és valószínű, hogy gondot okozna a rendszeres javítása, szervizelése.. Valószínű, hogy többet lenne a szerelőnél mint a garázsomban, így inkább járnék busszal mert az sokkal olcsóbb....
Nem a szégyen miatt pusztán csak anyagi szempontok miatt érvelek így..
Csak megjegyzem. 13 éves autóm van, amit nagyon szeretek..
Vidéken ahol nem jár a tömegközlekedés csak naponta párszor, és az mellett még gyalogol annyit mint állat, pláne télen, akkor azért szerintem beleülne a kocsiba.
Nekem egy 96-os Mondeo-m van, nem egy új autó de szépen néz ki és elvisz oda ahová kell, és nem ázok-fázok, valamint nem vagyok időhöz,- és másokhoz kötve!
Ilyen emberek adják fel tömegével az "ingyen adom az autóm sőt ráfizetek csak vállald át a hitelt" című hirdetést..
Nekem eddig csak használt autóim voltak és eszem ágában nincs újat venni .Ahhoz nagyon gazdagnak kellene lennem, de tényleg! Mivel értek hozzájuk, tudom ,hogy sokkal jobban össze vannak rakva és milyen megbízhatóak tudnak lenni. Ez a tapasztalatom, fillérekből fent lehet tartani egy 90-es évekbeli kocsit,sőt 80-ast is ,főleg ha japán gyártású, mert azok a kedvenceim.
A mai agyonvariált -elektronizált autók addig jók míg tart a garancia ,aztán jönnek a több százezres javítások, amit csak szakműhelyben lehet megcsinálni ,aminek az árából én évente vennék egy másik használt kocsit. Nem tapasztaltam hátrányát a régi verdának, csajok is bírják (az értelmesebb réteg ,nem a ribik!) ,nem kell félteni őket, mert ha baleset van letotálkározzák és annyit fizetnek rá hogy simán a negyedéből megjavíttatom, szóval nem kell azért sem félteni ha ellopják, nem tárolok milliókat a nyílt utcán ,hogy egyik nap egy ügyes tolvaj elvigye a többmilliós verdám, stb...
És ugyanúgy elvisz hidegben melegben A-ból B-be mint egy új kocsi, aki meg inkább a helyközit várja a viharban ,mint hogy beszállna egy 20 éves kocsiba az egyszerűen hü lye vagy/ és sznob én csak röhögök az ilyeneken.
Nekem helyben (vidéki város) nem volt gondom a tömegközlekedéssel, habár legtöbb helyre gyalog, máshová kerékpárral, néha meg busszal jártam. Ha budapesti lennék, sem sokat autóznék.
Mégis azért kellett vennem egy 17 éves kocsit, mert kb. havonta járok az országban keresztirányban (tehát nem Budapest felé), és katasztrófa a távolsági tömegközlekedés. 15 körül elmegy az utolsó távolsági busz a másik városba, utána lehet átszállással 1,5-szer nagyobb távolságot megtéve, 2-szer annyi időre, és ha mákom van, nem alszok másik városban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!