Kuplung "kinyomó csapágy" mi pontosan, hogyan kell elképzelni?
Figyelt kérdés
2013. szept. 11. 20:02
1/7 anonim válasza:
Tessék, itt van egy halommal:
2/7 A kérdező kommentje:
Köszi és ennek konkrétan mi a feladata a kuplung szerkezeten belül?
2013. szept. 11. 20:05
3/7 anonim válasza:
A tengelykapcsoló a tengelykapcsoló pedál (5) lenyomásával oldható. A pedál hatását a mozgatórudazaton (9) és állítószerkezeten (11) keresztül fejti ki, a visszahúzó rugót (10) megfeszítve. A kiemelővillák (3) a nyomólapot a nyomórugók ellenében 1,2–1,5 mm távolságra eltávolítják a súrlódótárcsától. A kiemelőszerkezetben helyet foglaló kinyomócsapágy (4) és a kiemelővillák között nyugalmi helyzetben 2–4 mm hézagnak kell lennie, hogy a nyomólap teljes rugóerővel szorítsa a súrlódótárcsát a lendítőkerékhez.
Itt a kép:
4/7 anonim válasza:
A kuplungszerkezet forog, a kiemelővilla nem, a kettő között van a kinyomócsapágy...
5/7 anonim válasza:
Egy egyszerű magyarázat: [link]
A relase bearing a kinyomócsapágy. Ez a csapágy csak akkor van terhelés alatt, ha benyomod a pedált, amúgy lehet hogy hozzá sem ér a tányérrugókhoz.
7/7 A kérdező kommentje:
Köszi srácok, nagyon jók vagytok!
2013. szept. 12. 18:21
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!